Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:33:38 GMT

لایروبی اسکله صیادی بندر چویبده آبادان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۰۶۵۳

لایروبی اسکله صیادی بندر چویبده آبادان آغاز شد

به گزارش ایرنا سرپرست شیلات خوزستان در آیین آغاز لایروبی اسکله صیادی بندر چویبده گفت:اجرای عملیات لایروبی با استفاده از سیستم بارج و گراب و بیل مکانیکی بازو بلند اجرا می شود.

غلامرضا افتخاری نسب حجم تقریبی لایروبی اسکه صیادی چوئبده را ۷۰ هزار متر مکعب اعلام کرد افزود: ایجاد پارکینگ، فنس کشی و تامین آب آشامیدنی اسکله صیادی چوئبده نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود:عملیات اجرایی لایروبی اسکله والفجر نهر قصر اروندکنار با ۱۰۰ هزار متر مکعب لایروبی آغار و اسکله ثامن الائمه آبادان نیز با حجم ۷۰ هزار متر مکعب بزودی اجرا می شود.

افتخاری نسب گفت:برای اجرای عملیات لایروبی اسکه شهر چوئبده، والفجر اروندکنار و ثامن الائمه آبادان ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی پیش بینی شده است.

 ۴۳۰ فروند لنج صیادی و ۵۷۵ قایق موتوری در بنادر صیادی آبادان، اروندکنار و چوئبده در امر صید و صیادی فعال هستند.

احداث نخستین پارک شهر چوئبده

به گزارش ایرنا معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت:عملیات اجرایی احداث نخستین پارک در شهر چوئبده آبادان به مساحت هفت هکتار همزمان با هفته دولت آغاز شد.

محمدطاهری گفت:برای احداث این پاک چهار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که صرف احداث  فضای سبز و جدول گذاری می شود.

وی افزود: فاز نخست این پارک در مدت زمان ۶ ماه به پایان می رسد.

طاهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت در زمینه تقویت تولید و اشتغال به ویژه رونق اقتصادی و معیشت در روستاها و مناطق محروم  بیش ازپیش مصمم است.

شهر چوئبده آبادان در ۳۵ کیلومتری آبادان و در حاشیه بهمنشیر قرار دارد.

۳۰۱۵/۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح اروندکنار کارآمدی دولت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده با اعلام این خبر گفت:این محور در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود:با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع آوری و مسیر بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد:هم اکنون تردد در محور بندر امام خمینی به آبادان برقرار و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد:همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود برقرار و نیرو‌های عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه شده هستند.

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان