Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:41:39 GMT

تیم شهیدقندی با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌رود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۱۱۲۲

تیم شهیدقندی با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌رود

محمود انصاری عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تا شروع رقابت‌های لیگ دسته  ۲ کشور طبق برنامه و تقویم اجرایی  برنامه تمرین و مسابقات تدارکاتی ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: قرعه کشی لیگ انجام شده و تیم‌قندی در گروه یک با تیم ‌ای کارون اروند خرمشهر، نماینده بجنورد، فولادنوین اهواز، آوالان کامیاران، خیبر خرم‌آباد، شهرداری فومن، شهرداری همدان، کاسپین قزوین، مس نوین کرمان، پرسپولیس گناوه، استقلال ملاثانی، شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران همگروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسول خاطر نشان کرد: در گروه ب این مسابقات نیز تیم‌های شهرداری ماهشهر، پاس همدان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز حضور دارند.

انصاری خاطر نشان کرد: هفته اول رقابت‌های لیگ ۲ فوتبال کشور در تاریخ‌های ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریورماه سال‌جاری برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: زمان برگزاری اولین دیدار تیم شهید قندی متعاقبا اعلام می‌شود.

هم اکنون ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که این امر نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسوولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام کرده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسوولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

کد خبر 6089492

دیگر خبرها

  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان