Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مشارکت جمعی از نخبگان کشور دو اردوی جهادی فرهنگی ـ. آموزشی به طور همزمان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

این اردوی‌های جهادی فرهنگی-آموزشی با هدف رفع محرومیت‌ها با ارائه خدمات تخصصی، در شهرستان‌های کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد.
این اردو در راستای زمینه‌‍ سازی برای اثرگذاری بیشتر اجتماع نخبگانی در حوزه‌های مورد نیاز و بکارگیری توان تخصصی برای رفع محرومیت‌های مناطق کم‌برخوردار، اردوی جهادی فرهنگی ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزشی در شهرستان‌های کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های درون‌استانی برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعۀ بومی، این اردو به همت بنیاد نخبگان استان و با همکاری بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، کمیته امداد استان و آموزش و پرورش به مدت چهار روز برگزار شد.

حمدالله اکوانی افزود: ترویج فرهنگ جهاد در بین جامعۀ نخبگانی و رفع محرومیت علمی و همچنین افزایش آگاهی‌های عمومی ساکنان مناطق کمتر برخوردار، از مهمترین اهداف این اردو‌های جهادی است.
اکوانی با اشاره به اهمیت و نقش مهم ارائۀ خدمات تخصصی به ساکنان مناطق کم‌برخوردار و نقش آن در توسعۀ منطقه‌ای، ادامه داد: این اردو در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مشاوره زنان و خانواده، سبک زندگی، کتابخوانی و خلاقیت کودکان، قصه‌گویی و داستان‌نویسی دانش‌آموزان و مشاوره تحصیلی برگزار شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جهادگران در قالب دو گروه جهادی در روستا‌های پاتاوه رودسمه و روستای دلی از توابع دیشموک و روستای دالون و تل کوچک از توابع دهدشت و روستا‌های بهرام بیگی سفلی و بهرام بیگی علیا از توابع شهرستان بویراحمد، به مخاطبان خدمت‌رسانی کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد