Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:24:41 GMT

اسطوره منچستریونایتد فردا جایزه می گیرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۱۵۱۲

اسطوره منچستریونایتد فردا جایزه می گیرد

برنده سال 2019 جایزه ریاست یوفا، اریک کانتونا، ستاره سابق و فرانسوی منچستریونایتد خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، فردا قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان در موناکو برگزار خواهد شد و مطالق سالهای اخیر جایزه ریاست یوفا نیز به برنده این عنوان اهدا خواهد شد که در سال 2019، اریک کانتونا صاحب این جایزه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جایزه هر سال به افرادی که دستاوردهای برجسته، دوران فوق العاده حرفه ای و خصوصیات شخصی قابل توجهی داشته اند اهدا می شود و الکساندر چفرین، رئیس یوفا در مورد اهدای این جایزه به اریک کانتونا گفت: "وی نه تنها در دوران حرفه ای خود فوق العاده بود، بلکه اریک کانتونا شخصیتی است که از سازش امتناع می ورزد و برای حفظ ارزش های خود ایستادگی می کند."

 

 

اریک کانتونا که این جایزه را روز پنجشنبه در موناکو در خلال قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دریافت می کند، در 143 بازی برای منچستریونایتد 64 گل به ثمر رساند و در دوران اوج خود بود که در تصمیمی عجیب و در سال 1997، در سن 30 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

سال قبل این جایزه به دیوید بکام، دیگر اسطوره منچستریونایتد رسید و طی این سالها بزرگانی چون آلفردو دی استفانو، سر بابی چارلتون، اوزبیو، ریموند کوپا، یوهان کرایف و فرانچسکو توتی نیز به جایزه ریاست یوفا دست یافته اند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم

26 سال پیش در چنین روزی، خاویر زانتی موفق شد به زیبایی دروازه لاتزیو را باز کند. این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر 0 اینتر به پایان رسید.

دانلود (3.5MB)

دیگر خبرها

  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد