Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسمانی مقدم گفت: طرح هادی در ۶ روستای خوسف برای بهره مندی یک هزار و ۱۷۱ خانوار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «علی اصغر آسمانی مقدم» امروز (6 شهریور) در آئین افتتاح پروژه های طرح هادی در شهرستان خوسف، اظهار داشت: بر اساس سرشماری سال 1395 تعداد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان خوسف از طرح هادی 76 روستا است که از این تعداد 70 روستا تهیه طرح هادی شده و برای 13 روستا نیز بازنگری طرح انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی افزود: تعداد کل روستاهایی که در شهرستان خوسف اجرای طرح هادی در آن ها شروع شده تاکنون 38 روستا است.

 

آسمانی مقدم کل اعتبارات استانی سال گذشته بنیاد مسکن شهرستان خوسف را 935 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: از میزان 375 میلیون تومان تخصیص و اجرا شده است، همچنین کل اعتبار ملی ابلاغ شده در سال گذشته 195 میلیون تومان  بوده که در سه روستای اصغریه، خور، کوشه سفلی شهرستان خوسف اجرای طرح گردیده است.

 

وی قیر رایگان سال گذشته شهرستان خوسف را به مقدار 308 تن به مبلغ یک میلیارد و 177 میلیون تومان ذکر کرد و ادامه داد: از این طریق 9 روستا با متراژ ۳۹ هزار و ۹۳۵ متر مربع آسفالت شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اراضی و اسناد شهرستان خوسف، اذعان داشت: در روستاهای شهرستان خوسف دو هزار و 901 جلد سند در 32 روستا صادر شده است که تعداد سند صادره شهری 574 جلد است.

 

آسمانی مقدم کل اراضی تملک شده در تعداد 40 روستای شهرستان را 301.6 هکتار دانست و گفت: یک هزار و 167 قطعه زمین در 33 روستای شهرستان واگذار شده است.

 

وی در خصوص طرح هادی روستای نصرآباد، گفت: با افتتاح طرح هادی این روستا 200 خانوار و 666 نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اذعان داشت: مبلغ کل اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح هادی روستا از سال 1387 تا کنون 754 میلیون تومان و مبلغ اعتبار هزینه شده در سال گذشته برای اجرای طرح هادی روستا، از محل اعتبارات استانی 50 میلیون تومان بابت اجرای یک هزار و 750 متر مربع آسفالت و زیرسازی است.

 

آسمانی مقدم ادامه داد: همچنین 295 میلیون تومان بابت اجرای آسفالت از محل قیر تهاتری هزینه شده که زیرسازی معابر با مشارکت دهیاری روستای نصرآباد  انجام شده است.

 

وی گفت: کل اعتبارات استانی شهرستان خوسف در سال گذشته 50 میلیون تومان بود که این 50 میلیون برای یک هزار و 750 متر مربع(زیر سازی و آسفالت) تخصیص و هزینه شده است.

 

گفتنی است افتتاحیه اجرای آسفالت معابر روستای نصرآباد از توابع شهرستان خوسف به نمایندگی از شش روستای سطح شهرستان(روستاهای نصرآباد، کوشه عیلا، کوشه سفلی، معصوم آباد، تقاب و فدشک) از محل اعتبارات قیر رایگان انجام شده است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان هفته دولت استان بوشهر مسجد ماه محرم روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد پیرغلامان حسینی افتتاح پروژه های هفته دولت خوسف پروژه های عمرانی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد

محمد کریمی گفت: در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم که مصمم است با تمام توان برای رفع محرومیت و آبادانی ۱۰ هزار روستا در کشور را در قالب جهاد آبرسانی تامین آب نماید این مهم به سرانجام رسید.

کریمی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به این روستا گفت: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کار‌هایی است که در محل آبگیر انجام شده است

وی از اقدامات دیگر در جهت بهره‌مندی مردم کهن دژ از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار را اجرای چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب و... عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت: این پروژه آبرسانی با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی و با هدف تامین آب شرب اهالی این روستا اجرا شده است.

بیشتر بخوانید

تامین آب شرب ۵۴ روستا و شهر با طرح آبرسانی آتشگاه

کریمی اعتبار هزینه شده برای این طرح آبرسانی روستایی را ۵۰ میلیارد ریال معادل ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

 روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود یکصد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند