Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته بوکس ۵۳۰ ورزشکار نونهال در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال در ۱۴ وزن از ۳۱ استان کشور و دو منطقه آزاد کیش و اروند به مدت ۶ روز با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات کردستان با ۴۸ امتیاز تیمی مقام اول را کسب کرد و تیم‌های سیستان و بلوچستان و لرستان نیز دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین المپیاد استعدادهای برتر بوکس کشور ۲۸ ورزشکار در ۱۴ وزن به فینال راه یافتند.

در وزن ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم آریا یاراحمدی از کردستان اول شد و حسام رحیمی فر از سیستان و بلوچستان دوم و سعید کریمی پور از چهارمحال بختیاری و زکریا علی پور از آذربایجان غربی به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۳۷ کیلوگرم مدال طلا به مرتضی ریگی از سیستان و بلوچستان رسید،  علی فلاحی از لرستان دوم شد و مقام سوم مشترک به رضا علی پور از خوزستان و امید مجی مقدم از خراسان رضوی رسید.

در وزن ۴۰ کیلوگرم مدال طلا را مسعود عزیزپور از اردبیل کسب کرد و مقام دوم و سوم مشترک به ترتیب به محمد طاها آئینی از کردستان، ابوالفضل بابایی از قزوین و آریا فرهادی از خوستان رسید.

در وزن ۴۲ کیلوگرم، امیر رضا شعبان زاده از گیلان مدال طلا را کسب کرد و مدال نقره به آیدین کریمی از آذربایجان شرقی و مدال برنز مشترک به کارو بهرامی از کردستان و امیر صالح رجبی از مرکزی تعلق گرفت.

در وزن ۴۶ کیلو گرم، میلاد فلاحی نیا از کردستان مدال را از آن خود کرد، مدال نقره به مهدی خواجوند از مازندارن و مقام سوم مشترک به امیر حسین رنجبر از کرمانشاه امیر صالح رجبی از مرکزی  رسید.

در وزن ۴۹ کیلوگرم مهران اسپرناک از کردستان به مقام اول رسید و مقام دوم به نیما زارعی از اصفهان و مقام سوم مشترک به و امیر محمد فیروزه از خراسان شمالی و نوید جامی کهکیلویه و بویراحمد تعلق گرفت.

وزن ۵۲ کیلوگرم فرهاد شربخشی از سیستان و بلوچستان مدال طلا را کسب کرد و مقام دوم به امیر عباس ظابط چوری از تهران رسید و امیررضا فیضی از گیلان و محمدجواد علی نژاد مازندران مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد گمشازمی از سیستان و بلوچستان نشان زرین طلا را تصاحب کرد، نیما احمدیان از کردستان مدال نقره و سهیل محمدی از کرمانشاه و حسین مرزمانی از مازندران به مقام سوم و مدال برنز دست یافتند.

در وزن ۵۸ کیلوگرم محمدابراهیم مازندرانی از گیلان مدال طلا، متین اسماعیلی از کردستان مدال نقره و محمد رسولی از زنجان و بابک یگانه از آذربایجان غربی مدال برنز مشترک را کسب کردند.  

در وزن ۶۱ کیلوگرم علیرضا موسوی از تهران اول، محمد سینا مرتضوی فرد از خراسان رضوی دوم و امیر محمد خزایی از مازندران و عبدالله ابراهیم زاده از آذربایجان غربی به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن ۶۴ کیلوگرم محمدمهدی سبحانی از لرستان اول، عباس میرزامحمدی از تهران دوم و امیرحسین ثوری از مازندران و مجتبی فیروزجهانی تیغ از گلستان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سوران میرکی از کردستان عنوان قهرمانی را کسب کرد، دانیال نورعلی از لرستان دوم شد و پارسا مردای گیلان و سهند سهرابی از خوزستان مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علیرضا شبگرد از گیلان اول، محمد شهاب الدینی از آذربایجان غربی دوم و امیرحسین غریب فیوج از گلستان و سجاد بادی از خوزستان به مقام سوم رسیدند.

در وزن +۷۰ کیلوگرم محمدعرفان صادق از آذربایجان غربی مقام اول، محمد سهرابیان از لرستان مقام دوم و علی پدیدار از چهارمحال بختیاری و میثم پیانلو از تهران مقام سوم را مشترکا کسب کردند.

تیم بوکس کردستان در این رقابت ها با کسب ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ مدال برنز عنوان قهرمانی کشور را بدست آورد، عنوان فنی ترین بوکسور این المپیاد به میلاد فلاحی از کردستان تعلق گرفت و کاپ اخلاق نیز به تیم کهکیلویه و بویراحمد رسید.

 ۷۳۴۵/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان المپیاد فدراسیون بوکس سقز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات

در پایان مسابقات کشتی فرنگی جام تختی نفرات برتر مشخص شدند و ایران نیز در رده نخست قرار گرفت. 


به گزارش زی‌سان» به نقل از تسنیم چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

 اسامی نفرات برتر مسابقات جام تختی

۵۵ کیلوگرم: ۱- محمد حسینوند پناهی ۲- حسین بیژنی ۳- رامین احمدی و کیانوش شمشیری ۵- مهدی احدی زناب و پیام احمدی ۷- سعید اسماعیلی ۸- نورایر هاخویان (ارمنستان) ۹- محمدپویا اسدی (کرمان) ۱۰- مهدی کمالی

۶۰ کیلوگرم: ۱- پویا ناصرپور ۲- سجاد عباس پور ۳- علی احمدی وفا و علی نوربخش ۵- محمد اسدین (سوریه) و کامران عبدولی ۷- محمدجواد ابوطالبی ۸- حسین جاویدی ۹- سورن آقاجانیان (ارمنستان) ۱۰- رابرت کاراپتیان (ارمنستان)


۶۳ کیلوگرم: ۱- محمدمهدی کشتکار ۲- کاران اصلانیان (ارمنستان) ۳- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی ۵- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری ۷- علیرضا اسدی ۸- محمد کمالی ۹- احمدرضا ناصرپور ۱۰- علی حاجیوند

۶۷ کیلوگرم: ۱- حجت رضایی ۲- امیرمحمد یارمحمدزئی ۳- هایک ملیکیان (ارمنستان) و امید حامدی ۵- آرمین محب ثابت و غلامرضا عبدولی ۷- علی شیرزاد ۸- محمد اسکندری ۹- حسین اسفندیاری ۱۰- روبن میرانیان (ارمنستان)

۷۲ کیلوگرم: ۱- دانیال سهرابی ۲- علی دارابی ۳- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی ۵- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند ۷- محمدامیر شوکتی ۸- مرتضی پورعیسی ۹- سعید ارجمند ۱۰- محمدرضا رضاپور

۷۷ کیلوگرم: ۱- غلامرضا فرخی ۲- علیرضا عبدولی ۳- سید محمد عربی و عارف حبیب الهی ۵- محمدرضا حجامی و احمد نجفی ۷- امیرمحمد صمدی ۸- محمدحسن حسینی ۹- حیدر یوسف جبار ۱۰- مسعود کاووسی

۸۲ کیلوگرم: ۱- اشکان سعادتی فر ۲- شاهین بداغی ۳- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده ۵- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی ۷- محمدحسین آزرم دخت ۸- احمد صلح دوست ۹- شکور فاتحی ۱۰- محمدامین حسینی

۸۷ کیلوگرم: ۱- محمدحسین محمودی ۲- بهروز هدایت ۳- ابوالفضل پایدار و آرشام بهرام زاده ۵- علی کبیری و محمدهادی صیدی ۷- نریمان مهمدی ۸- ابوالفضل سپهوند ۹- اشکان عبدولی ۱۰- حسین کلیوند

۹۷ کیلوگرم: ۱- شایان حبیب زارع ۲- هایک خلویان (ارمنستان) ۳- حسین بالی و امیررضا اکبری ۵- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی ۷- محمد نصرتی ۸- ابوالفضل حاجی وندی ۹- امیرمحمد نجفی ۱۰- حمیدرضا کشتکار

۱۳۰ کیلوگرم: ۱- محمدسروش رنجبر ۲- رازمیک کوردیان (ارمنستان) ۳- آلبرت واردانیان (ارمنستان) و مهرداد کلیوند ۵- امیرحسین کریمی و سید ابوالفضل میرزاده ۷- ابوافضل فتحی تزنگی ۸- امید محمودی ۹- مهدی حسین پور ۱۰- علیرضا حسنوند

رده بندی تیمی

۱- ایران ۲۵۰ امتیاز ۲- ارمنستان ۱۱۵ امتیاز ۳- سوریه ۱۰ امتیاز ۴- عراق ۴ امتیاز

tags # کشتی فرنگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر