Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@13:46:46 GMT

افتتاح ۱۰۳ فروشگاه مشارکتي در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۱۸۲۸

افتتاح ۱۰۳ فروشگاه مشارکتي در سراسر کشور

همزمان با هفته دولت ۱۰۳ فروشگاه مشارکتی اتکا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیر عامل سازمان اتکا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت دفاع، همزمان با هفته دولت 103 فروشگاه مشارکتی اتکا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیر عامل  سازمان اتکا افتتاح شد. در این مراسم عیسی رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وزارت دفاع و شهدای دولت ، افتتاح 103 واحد خدماتی دیگر در مجموعه خدمت رسان سازمان اتکا را مبارک دانست و اظهار داشت: هدف سازمان اتکا فروشگاه داری نیست ؛ هدف نهایی ما خدمت رسانی به خیل عظیم کارکنان و خانواده بزرگ نیروهای مسلح و آحاد مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمت رسانی کلمه وزین و ارزشمندی است و این کلمه وظیفه همکاران ما را در فروشگاه های جدید اتکا دو چندان می نماید. لذا تکریم و احترام به مشتریان با در نظر گرفتن اصل خدمت رسانی به این عزیزان ، جزء اصول اساسی فروشگاه ای زنجیره ای اتکاست. این موضوع اولویت اول کار در مجموعه اتکا است و همه باید نسبت به رعایت آن اهتمام داشته باشند.


 
مدیرعامل سازمان اتکا با اشاره به راه اندازی فروشگاه های مشارکتی جدید در سراسر کشور ، تصریح کرد: با تعامل و همکاری دو سویه، فروشگاه های مشارکتی به سود و اهداف خود دست می یابند و جامعه هدف و عموم مردم نیز برنده اصلی این مشارکت خواهند بود. افتتاح این 103 فروشگاه گام دیگری به سوی ارتقای رضایتمندی هرچه بیشتر نیروهای مسلح و آحاد مردم خواهد بود.


 
وی  در ادامه با اشاره به الزامات راه اندازی فروشگاه های مشارکتی بیان کرد: با توجه به گستردگی فروشگاه های اتکا در اقصی نقاط کشور و لزوم خدمات دهی مناسب به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ، وظیفه ماست که ارسال کالا به دورترین نقاط کشور را جزء اولویت خدمات رسانی خود قرار دهیم.


 
مدیرعامل سازمان اتکا تأکید کرد: کار خود را دست کم نگیرید ؛ اگر وظایف خود را در جهت خدمات رسانی به نیروهای مسلح درست انجام دهیم ، فرصت بسیار مناسبی را در اختیار نیروهای مسلح گذاشته و در اقتدار دفاعی کشور نیز سهیم خواهیم بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خبرگزاری شبستان مسجد شبستان یزد استان بوشهر روزنامه ماه محرم شیراز پیرغلامان حسینی اتکا کارکنان وزارت دفاع وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ هزار نفر از اهالی روستاهای استان در سال گذشته از جهادگران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان خدمت رایگان دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن کامرانی‌فرد به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که ارائه خدمت بی منت به مردم استان و ترویج فرهنگ مهارت آموزی سرلوحه برنامه‌های کاری این اداره کل است در سال گذشته 218 نفر از پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی در 22 روستای هدف استان اقدام به برپایی اردوی جهادی ارائه خدمات فنی و مهندسی رایگان به مردم کردند.

وی افزود: در این اردوها خدمات مختلفی از جمله جوشکاری، تأسیسات، تعمیر لوازم خانگی، آرایش و پیرایش، تعمیر موبایل، برقکاری ساختمان، صنایع پوشاک و ده‌ها حرفه دیگر ارائه شده است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: بیش از 2 هزار نفر از اهالی روستاهای استان از خدمات جهادگران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ خراسان جنوبی خدمت رایگان دریافت کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بیرجند نیز از برگزاری آزمون سنجش مهارت برای بیش از 4 هزار نفر در سال گذشته خبر داد.

حسین دانش گفت: سال گذشته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند برای پنج گروه مختلف از متقاضیان، آزمون‌های علمی و عملی را برگزار کرد که پس از اجرای سنجش علمی و عملی، از این تعداد بیش از دوهزار و 500 نفر موفق به أخذ گواهینامه مهارت شدند.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • موج حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن علیه سراسر غزه
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند