Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: خانم جوانی ۳۰ ساله با در دست داشتن پرونده‌ای از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای به پلیس فتا مراجعه و با اعلام شکایت از فرد ناشناسی، اظهار کرد: ساکن شهر تهران می‌باشد و اخیراً فردی مطالب غیر واقعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می‌کند که انتشار این مطالب علاوه بر اینکه بر زندگی شخصی وی لطمه وارد کرده است موجب بی آبروی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه شاکی اظهار می‌داشت: این رفتار فرد ناشناس موجب شده که اطرافیانش به وی سوء ظن پیدا کرده اند، پارا فراتر گذاشته و عکس‌های خصوصی اش را در فضای مجازی شبکه اجتماعی منتشر کرده است.

وی گفت: تیم مهندس پلیس فتا وارد عمل شدند و در پایش‌های اطلاعات، ماموران پلیس فتا موفق شدند مردی ۳۰ ساله ساکن تهران را شناسایی کنند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا، متهم را به شاکی معرفی کردند و شاکی اظهار داشت که این مرد از همکاران وی است و اینکه وی چطور و چگونه تصاویر شخصی من را در اختیار دارد نمی‌دانم.

رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم گرفته شد.

این مقام انتظامی با اشاره اینکه متهم به پلس فتا دعوت شد، ادامه داد: متهم پلیس حضور در پلیس فتا در این رابطه اظهار کرد: من و شاکی همکار هستیم، پس از گذشت مدتی بین ما اختلاف مالی پیش آمد و هرچه از شاکی می‌خواستم که طبق حساب و کتاب من تسویه حساب مالی کند وی توجهی نمی‌کرد و حاضر به این کار نبود تا اینکه در موعدی از زمان، وارد اتاقش شدم و گوشی وی روی میز بود. وسوسه شدم از شاکب تلافی کنم. در کنجکاوی اول متوجه شدم که کوشی وی فاقد قفل نیستسریع وارد قسمت گالری شدم و تعدادی از عکس‌های وی را به گوشی خودم فرستادم و قبل از اینکه شاکی به اتاقش بازگردد، محل را ترک کردم.

رئیس پلیس فتا تهران با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی گرفت در خاتمه گفت: استفاده از قفل‌های ورودی و رمزگذاری برروی سیستم‌های سخت افزاری وبرنامه‌های نرم افزاری خودبا عث عدم دسترسی و سوء استفاده توسط دیگران می‌شود، همانگونه که ما برای حفظ اموال شخصی و مالی خود تمهیداتی را در نظر می‌گیریم باید در این فضا به مسائل امنیتی نیز توجه کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرم رئیس پلیس شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد