Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:01:56 GMT

فرماندار جدید شهرستان فراهان طی هفته آینده منصوب می شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۲۳۷۹

فرماندار جدید شهرستان فراهان طی هفته آینده منصوب می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده از عصر روز چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از چند طرح پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان فراهان در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: در پی اتفاقات چند روز اخیر که در شهرستان فراهان در ارتباط با سرپرست فرمانداری این شهرستان رخ داده و با توجه به نامه و حکم برای بررسی بیشتر از طرف دادگستری و فرمهین صادر شده است تلاش داریم ظرف چند روز آینده سرپرست فرمانداری معرفی و ظرف هفته‌های آینده نیز فرماندار جدید فراهان منصوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی افزود: لازم است از اتفاقاتی که در چند روز اخیر در فراهان در مورد سرپرست فرمانداری رخ داده با مردم در میان بگذارند.

آقازاده خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی ها در این مقطع سیاسی کاری کردند بدون اینکه واقعیت را بدانند خواستند آب را گل آلود کنند و از این آب گل آلود به اصطلاح ماهی بگیرند.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: البته این فرد(سرپرست فرمانداری فراهان) هم اکنون در حد متهم است ولی آنچه گله دارم روشی است که برخی در این شرایط پیش گرفتند.

وی تصریح کرد: به اعتقاد من اینگونه رفتار و روش جز تصفیه حساب های شخصی و سیاسی چیزی دیگری نمی‌تواند باشد در حالی که در شرایط کنونی نیاز به آرامش و تدبیر اندیشی داریم و این گونه روش‌ها در مورد متهم که هنوز جرمش اثبات نشده جز سوء استفاده از فضای سیاسی چیز دیگری نمی‌تواند باشد.
 
آقازاده بیان داشت: در شرایط کنونی، کشور و مردم نیازمند آرامش و خدمت صادقانه هستند ایجاد بلوا و برهم زدن آرامش جامعه ما به حکم قوه قضاییه احترام می گذاریم چون معتقدیم در کشوری زندگی می‌کنیم که قانون حاکم است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: البته از دستگاه قضایی هم تشکر می‌کنیم که عرصه را بر هر کس که بخواهد ظلم کند و امنیت و آرامش مردم را بر هم زند تنگ کرده است و با آنان برخورد جدی می‌شود وباهرکس در هر منصب و موقعیت باشد وخلاف قانون حرکت کند کوتاه نمی آید.

وی اظهار داشت: حتما ظرف چند روز آینده سرپرست فرمانداری معرفی می‌شود و طی هفته آینده هم فرماندار جدید شهرستان فراهان منصوب خواهد شد. و مردم هم در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشد قانون پیگیر مسائل هست.

کد خبر 4705360

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی فرمانداری هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک