Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید نورالله حسن زاده شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت و نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال در محل نمایشگاه دائمی اهواز افزود: نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال فرصتی مناسب برای ایجاد ظرفیت‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال است زیرا در برخی مواقع به دلیل شرایط خاص استان امکان معرفی ظرفیت ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۷۰درصد مصوبات رفع مشکلات اقتصادی استان اجرایی می‌شوند، گفت: ادغام نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت و نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال نشان از اهتمام دولت به بخش اشتغال است.

حسن زاده ادامه داد: برای رفع مشکلات، کارگروه‌ ها و نشست های متعددی با ریاست استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت در استان، مطابق مقررات و دستورالعمل های تعیین شده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به طرح های مهم و  نیمه تمام خوزستان گفت: توسعه زیرساخت ها به ویژه طرح های مرتبط با آزادراه های استان و توسعه کارخانه چغندر قند از جمله اولویت های دولت در خوزستان است، همچنین دولت طرح احداث شهرک تخصصی پتروشیمی را در دستور کار دارد.

وی رفع موانع و مشکلات صادرکنندگان را  از اولویت‌های دولت در خوزستان برشمرد و افزود: درحال حاضر بازگشت آرامش به بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسن زاده تصریح کرد: از جمله اولویت های مهم در حوزه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی حفظ اشتغال موجود است.

نمایشگاه هفته دولت از ۶ تا ۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار می شود، این نمایشگاه در ۲سالن امام رضا و خلیج فارس برگزار می‌شود و در متراژی بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ متر مفید غرفه ها طراحی شده است.

۲۰۰ غرفه در این نمایشگاه شامل دستگاه های دولتی و بخش خصوصی است تا در کنار هم عملکردها و دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارند.

۹۸۸۷/۳٠۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت خوزستان کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که با حضور معاونین، مدیران و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ سیاست‌های دولت در خانه دار کردن مردم باید تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با توان پیمانکاران استانی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.   وی ادامه داد: با توجه به اینکه تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده است، هدف‌گذاری برای اتمام پروژه‌های در حال احداث در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت مردمی سازی ساخت مسکن در سال جاری اجرای طرح‌های خودمالکی و نوسازی در بافت فرسوده با بهره‌گیری از تشویقات طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   عطائی افزود: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم.   وی بیان کرد: پیگیری روند اجرای طرح‌های راهسازی نیز از مسائل مهم و قابل توجه بوده که روسای شهرستان به این امر مهم نیز توجه ویژه داشته باشند.   در این جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه