Web Analytics Made Easy - Statcounter

وویچک شزنی درباره دیدار مقابل ناپولی در هفته دوم سری آ و کار کردن زیر نظر مائوریتسیو ساری به گفتگو با اسکای اسپورت پرداخت. 

طرفداری- وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس، در گفتگو با اسکای اسپورت، درباره بازگشت بوفون به این تیم و شرایط یوونتوس در لیگ قهرمانان به صحبت پرداخت. وویچک شزنی در این خصوص گفت:

اینکه باید در همین ابتدای کار به مصاف ناپولی برویم، مسئله ای نیست، چراکه به هر حال ما باید دو بار مقابل هر تیمی بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ناپولی طی سالیان اخیر همواره برای ما دردسرآفرین شده است، اما منتظر این بازی هستیم.

شزنی درباره مائوریتسیو ساری گفت:

زمانی که در ناپولی بود، نمایش‌های فوق العاده تیمش را دنبال می‌کردم و او حالا اینجا است. او خیلی آدم سخت کوشی است و به خصوص روی مسائل تاکتیکی، بسیار سخت کار می‌کند. در قیاس با مکس الگری، ما حالا بیشتر با توپ کار می‌کنیم و متفاوت تر دفاع می‌کنیم، چراکه خط پرس ما جلوتر است. شنبه بازی سختی مقابل ناپولی پیش رو داریم، هر زمانی که حتی پیروز این نبرد هم شده ایم، بازی سختی بوده است، امیدواریم شنبه هم به نفع ما باشد. فصل جاری، بسیار لیگ متعادلی خواهد بود، اینتر، ناپولی، رم و لاتزیو به خوبی تقویت شده اند. 

شزنی درباره بازیکنان یوونتوس که احتمالا طی روزهای آینده این تیم را ترک کنند، گفت:

هیگواین فرم بسیار آماده ای دارد و در بازی های دوستانه پیش فصل نشان داد که همان پیپیتا سابق است، او خیلی پرانگیزه است و مطمئنم که گل‌های زیادی به ثمر خواهد رساند. دیبالا هم شرایط مشابهی دارد، گل فوق العاده ای مقابل تریستینا زد، همه ما برای رسیدن به جایگاهمان در ترکیب، باید بجنگیم، بازی در چنین سطحی برای یوونتوس، این اتفاقات را هم به دنبال دارد. زمانی که در رم بودم، آلیسون بکر که بهترین دروازه بان دنیا بود را در کنار خود داشتم و حالا هم بوفون برگشته است و بهترین دروازه بان تمام ادوار فوتبال را کنار خود دارم. رفاقت خوبی با بوفون دارم و چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام. او همچنان مانند یک بچه، شور و اشتیاق دارد و اطمینان دارم که بازی های زیادی را در فصل پیش رو برایمان انجام خواهد داد. 

شزنی درباره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

ماتیاس ده لیخت و رونالدو حالا یوونتوسی هستند و پس نمی‌توانند دیگر ما را از لیگ قهرمانان حذف کنند، پس شانس بهتری داریم. جدای از شوخی، به این مسئله فکر نمی‌کنم، فعلاً شرایط فصل مشخص نیست و تمام تمرکزمان روی ناپولی است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم