Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزارت خارجه عراق چهارشنبه شب با انتشار بیانیه‌ای اظهارات اخیر وزیر خارجه بحرین در حمایت از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نیروهای الحشد الشعبی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، در بیانیه وزارت خارجه عراق آمده است: توییت وزیر خارجه بحرین در خصوص تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی به اراضی عربی و الحشد الشعبی که دفاع از خود خوانده بود را محکوم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شیخ خالد بن احمد آل خلیفه» روز دوشنبه در حساب توئیتری خود با تکرار ادعاهای واهی علیه گروه‌های مقاومت، این گروه‌ها را به حمله علیه برخی کشورهای منطقه متهم کرد و گفت: حمله به این گروه‌ها و نابودی آن‌ها، نوعی دفاع از خود شمرده می شود.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه عراق آمده است: نیروهای الحشد الشعبی در کنار نیروهای مسلح، پلیس، پیشمرگه ها و نیروهای عشایر با شرافت تمام از سرزمین مقدسمان دفاع کرده و برای آزادی شهرهای عراق و شکست تروریست های داعشی جانفشانی کردند.

خوش رقصی مقام بحرینی برای صهیونیست‌ها در حالی است که کشورش اخیرا با پشت پازدن به آرمان فلسطین، گام‌های شتابناکی برای عادی سازی روابط با تل آویو برداشته است.

در همین راستا، منامه پایتخت بحرین چند هفته پیش میزبان نشستی درباره بخش اقتصادی طرح آمریکایی- صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» بود که طرحی کاملاً ضد فلسطینی است و بسیاری از حقوق مردم فلسطین در آن نادیده گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بحرین عراق الحشد الشعبی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی

به گزارش رسانه جنگ مقاومت اسلامی عراق، در بیانیه این گروه آمده که پایگاه «اسپیِر» را با استفاده از پهپاد هدف قرار داده است. این گروه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

این چهارمین حمله به سرزمین‌های اشغالی در کمتر از ۱۲ ساعت گذشته است.

ساعاتی پیش به ترتیب، پایگاه «یاردن» در جولان اشغالی، پایگاه اسرائیلی "یوهنتن" در شمال فلسطین اشغالی و پایگاه هوایی اسرائیل را در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی توسط این گروه مقاومت هدف قرار گرفت.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد. این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد