Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

وبسایت the Luxury Travel Expert که گزارشگران و متخصصان خود را به ایرلاین‌های مختلف می‌فرستد، در تجربه‌ای جالب توجه این فیلم را از بخش فرست‌کلاس هواپیمایی قطر منتشر کرده است. البته گزارشگر به دو بخش اکونومی و بیزینس نیز سر می‌زند اما تمرکز اصلی گزارش روی خدمات و امکاناتی است که پرواز فرست‌کلاس دوحه-پاریس به مسافری می‌دهد که پول بیش‌تری برای پرواز خود پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت درباره این خدمات نیز به عهده شما. در این ویدئو، گزارشگر جزئیات زیادی را درباره سطح خدمات‌دهی ایرلاین قطری به مشتریان ویژه خود در نظر گرفته است. از طراحی و دیزاین سالن انتظار تا خوراکی و آشامیدنی و حتی پروتکل‌های پروازی و امکاناتی که در یک پرواز 6 ساعت و نیمه هواپیمای ایرباس ای-380 اختیار مسافر قرار می‌گیرد. در بخش‌های بعدی این سلسله ویدئوها به ایرلاین‌های معتبر و جهانی دیگر نیز خواهیم پرداخت. 

ترجمه و تنظیم: مسعود یوسفی

 

 

 

حجم ویدیو: 81.64M | مدت زمان ویدیو: 00:13:08 دانلود ویدیو

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قطر ایرلاین فرست کلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمامی ۳۲ شعبه بانک «ریپابلیک» در نیوجرسی، پنسیلوانیا و نیویورک از روز شنبه یا دوشنبه به عنوان شعبه‌های بانک «فولتون» بازگشایی خواهد شد. قیمت سهام بانک «ریپابلیک»، از کمی بیش از ۲ دلار در ابتدای سال به حدود یک سنت در روز جمعه کاهش یافته است و ارزش بازار آن کمتر از ۲ میلیون دلار شد.

این بانک پنجمین بانک آمریکایی‌ست که ورشکسته می‌شود. سال گذشته ۳ بانک آمریکایی «سیلیکون ولی»، «سیگنیچر» (Signature Bank) در ماه مارس ۲۰۲۳ و «فِرست ریپابلیک» (First Republic Bank) در ماه می‌ورشکست شدند. تعطیلی بانک «سیگنیچر» چند روز بعد از دستور تعطیلی بانک «سیلیکون ولی» اتفاق افتاد. یک هفته پیش از آن هم بانک سیلورگِیت (Silvergate Bank) اعلام کرده بود به طور داوطلبانه بانک خود را منحل می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟