Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:53:16 GMT

پیش بینی قیمت دام زنده در ایام محرم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۳۸۶۸

پیش بینی قیمت دام زنده در ایام محرم

باشگاه خبرنگاران: علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی  از ثبات نرخ گوشت گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۶ تا ۹۷ هزار تومان به مغازه دار و ۱۰۵ تا ۱۰۶ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی افزود: در یک هفته اخیر، قیمت هر کیلو شقه گوسفندی به سبب امتناع دامداران در عرضه دام با افزایش یک تا ۲ هزار تومانی در بازار روبرو شد که هم اکنون به سبب شرایط مساعد توزیع و بی رمغی بازار، قیمت نوسانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی قیمت گوشت گوسفندی در ایام محرم را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به آنکه تقاضا در ایام محرم برای خرید گوشت گوساله بیشتر است، از این رو قیمت گوشت گوسفندی و دام سبک نوسان چندانی در بازار ندارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هر کیلو دام زنده را ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: بسیاری از دامداران تصور می‌کردند که امسال شرایط همانند سال قبل خواهد بود، در حالیکه امسال به سبب شرایط مساعد بارندگی و مرتع، دامداران با انباشت دام در واحد‌های خود روبرو هستند.

وی ادامه داد: با وجود فراوانی عرضه و کمبود تقاضا، نوسان خاصی را برای بازار محرم متصور نیستیم چرا که تقاضا در این ایام به اندازه عید قربان نیست.

ملکی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت وارداتی ارتباطی به گوشت داخلی ندارد، بیان کرد: اگرچه قیمت گوشت وارداتی به دلایل نامعلوم از کیلویی ۷۵ به ۸۰ هزار تومان افزایش یافته است، اما این موضوع ارتباطی به گوشت داخل ندارد چرا که مبنای قیمت داخل عرضه و تقاضاست.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پایان تصریح کرد: با وجود کاهش تقاضا در شهریور به سبب بازگشایی مدارس و افزایش هزینه خانوار و رکود حاکم بر بازار باید منتظر ماند و دید که قیمت گوشت در بازار به کدام سمت و سو می‌رود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت دام زنده ماه محرم قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟