Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان دو تیم سایپا و هیات فوتبال خراسان که با دو پیروزی در صدر جدول رد بندی قرار دارند دیدار حساس این هفته را برگزار خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال هیات فوتبال خراسان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی مقابل نارنجی پوشان سایپا گفت: تیم سایپا با اینکه سال نخست حضور در رقابت‌ها را تجربه می کند اما با جذب بازیکنان خوب و شروع به موقع تمرینات ش آغاز خوبی در مسابقات داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما به همراه سایپا دو بازی هفته اول و دوم را با برد پشت سرگذاشت با این تفاوت که بازی‌های سایپا سخت تر بود و موفق به شکست قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته شد. ما نیز دو بازی با تیم ملی حفاری و شیراز داشتیم.

فاطمه شریف افزود: بازی سخت و پایاپایی برابر سایپا خواهیم داشت و هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند پیروز خواهد شد. هر دو تیم مهره‌های خوبی در اختیار دارند. اردلان کادر خوبی در کنارش دارد و خودش نیز از بهترین‌ها است. رقابت سخت و حساسی است و تیمی پیروز می شود که از فرصت‌ها استفاده کند.

وی تاکید کرد: برنامه خاصی برای این بازی داریم، روی نقاط ضعف سایپا و نقاط قوت خودمان کار کرده‌ایم و امیدوارم با توجه به تمریناتی که داشته‌ایم وانرژی و انگیزه بازیکنان نهایت استفاده را کرده و موفق به شکست سایپا شویم. البته سایپا میزبان است و این شرایط میزبانی می‌تواند کار را برای تیم ما کمی سخت‌تر کند.

سرمربی تیم فوتبال هیات خراسان درباره هدف تیمش گفت: با توجه به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم و حمایتی که هیات فوتبال خراسان و شهرداری از تیم دارد  هدفمان قرار گیری در بین تیم های بالای جدول است و نیم نگاهی به قهرمانی نیز داریم که دور از دسترس نیست.

شریف در پایان گفت: فدراسیون از سال گذشته با اجرایی کردن قانون استفاده هر تیم از ۴ ملی پوش به بالابردن سطح کیفی مسابقات کمک کرد و این روند از سال گذشته ادامه دارد. این قانون کمک می کند تا استعدادها از دل لیگ کشف و به پشتوانه سازی و تقویت تیم ملی کمک کند.

کد خبر 4704901 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال بانوان فاطمه شریفی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان گابریل کالدرون آندره استراماچونی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتبال پارس جنوبی جم باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم والیبال نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد