Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر هندبال کشور امروز با برگزاری ۳ بازی از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود، تیم هندبال خیبر اراک که در گروه دوم این رقابت‌ها هنوز موفق به کسب امتیازی نشده است با مس کرمان بازی می‌کند. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود، نماینده کازرون با ۴ امتیاز صدرنشین گروه نخست است و ذوب آهن هم با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیگر دیدار مهم امروز هم میان تیم‌های هندبال سپاهان اصفهان و فراز بام خائیز دهدشت است، سپاهان با یکبازیکمتر ۲ امتیازی است و فراز بام هم با ۲ بازی ۳ امتیاز صدرنشین است.  

بیشتر بخوانید: پیروزی آسان شهید شاملی نیروی زمینی کازرون مقابل زغال سنگ طبس

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

خیبر اراک - مس کرمان (۱۷:۰۰)
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - ذوب‌آهن اصفهان (۱۷:۰۰)
فولاد مبارکه سپاهان - فراز بام خائیز دهدشت (۱۷:۰۰)

رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، فردا هم با برگزاری ۳ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که به شرح زیر است: 

سربداران سبزوار - زغال سنگ طبس، ساعت (۱۶:۳۰)
زاگرس اسلام آباد - ستارگان دشتستان، ساعت (۱۷:۰۰)

بیشتر بخوانید: پیروزی آسان ذوبی‌ها مقابل زاگرس اسلام آباد / ادامه ناکامی‌های سربداران در لیگ برتر هندبال

انتهای پیام/ 

برنامه هفته سوم رقابت های لیگ برتر هندبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏