Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه یک عملیات روانی گسترده به راه انداختند که قرار است جنگ علیه ما به راه بیافتد، گفت: حتی سرویس‌های اطلاعاتی دوست هم به ما می‌گفتند قرار است به شما حمله شود اما ما می‌دانستیم که این اتفاق نمی‌افتد.‌

به گزارش مشرق، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز در آیین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن این نیرو اظهار داشت : ما از دوستان قرآنی درخواست داریم تا این فضای قرآنی را بیش از پیش دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم اعلام کرده ایم که اعتبارات ویژه ای برای این کار قرار می دهیم

وی افزود: مشکلات امروز در حوزه فرهنگی و اقتصادی و سیاسی ناشی از آن است که فرهنگ قرآنی و اسلام ناب را پیاده نکرده ایم. 

بیشتر بخوانید:

آمریکا: قبل و بعد از سرنگونی «گلوبال‌هاوک» ۶ اخطار از ایران گرفتیم روایت سردار حاجی‌زاده از دروغ بزرگ ترامپ درباره پهپاد ایرانی

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: وقتی که هواپیمای ایرباس ما با ۲۹۰ نفر مسافر مورد اصابت آمریکا قرار گرفت، رییس جمهور آمریکا عذر خواهی نکرد و حتی بعدها به فرمانده آن ناو مدال هم داد؛ ولی امروز به نقطه ای رسیده‌ایم که هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی آمریکایی‌ها که قرار است جایگزین هواپیمای یو ۲ بشود و قرار است که سالیان سال در ارتش آمریکا خدمت کند توسط رزمندگان نیروی هوافضای سپاه سرنگون می‌شود و آمریکایی‌ها نه تنها اقدامی علیه ما نمی‌کنند بلکه از ما به خاطر نزدن هواپیمای پی ۸ مورد تقدیر هم قرار گرفتیم. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه این اتفاق به خاطر تبعیت از ولایت ‌ و اجرای فرامین رهبری افتاده است، تصریح کرد: تا چند ماه پیش خیلی‌ها با شک و تردید به پیشرفت‌های نظامی ما نگاه می‌کردند؛ اما الان همه باور کرده‌اند که این قدرت وجود دارد. 

وی‌ افزود: زمانی‌که آقا گفت ما به دشمن سیلی می‌زنیم چهار ساعت بعد نیروهای موشکی مقرهای داعش را از بین می‌برند. زمانی‌که ایشان می‌گویند اقدام انگلیس بی‌جواب نمی‌ماند تنها ۴۸ ساعت بعد کشتی انگلیس توقیف می‌شود. اینها نسخه‌هایی است که رهبر انقلاب صادر کردند و دقیق اجرا شد. 

حاجی‌زاده تاکید کرد: همین نسخه‌ها در رابطه با سایر بخش‌ها هم صادر شده است. برخیدمسئولین هنوز باور نکرده‌اند که اروپایی‌ها هم بخشی از نقشه شیطانی آمریکایی هستند و بنا دارند تا ما را از خارج ساختار برجام بترسانند و سایه جنگ را به عنوان چاشنی این موضوع مطرح کردند. 

سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه یک عملیات روانی گسترده به راه انداختند که قرار است جنگ علیه ما به راه بیافتد، بیان داشت: حتی سرویس‌های اطلاعاتی دوست هم به ما می‌گفتند قرار است به شما حمله شود اما ما می‌دانستیم که این اتفاق نمی‌افتد.‌ این حربه‌ای بود تا ما پای میز مذاکره برگردیم. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه زمانی این سایه جنگ بر طرف شد که پهپاد آمریکایی سرنگون شد، خاطرنشان کرد: ما این اطمینان را داشتیم که اگر اولین موشک یا بمب آمریکایی‌ها به سرزمین ما اصابت کند پایگاهای آنها در قطر و امارات و ناو آنها در دریای عمان را که از قبل هدف‌گیری کرده بودیم بزنیم و این پایگاه‌ها وناوها از قبل هدف‌گیری شده بود. 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تاکید کرد: آنها می‌دانستند اگر اقدامی بکنند با پاسخ ما  روبرو می‌شوند و باید پا به پای ما جلو بیایند. برای اولین مرتبه برای مردم دنیا این یقین حاصل شد که قدرت آمریکا پوشالی است. همه این موفقیت ها با عمل به تدابیر حضرت آقا بدست آمده و برگفته از  سلام ناب است. این روش نشان داده است که همه مشکلات قابل حل است و مشکلات امروز ما ناشی از حاکمیت عده ای مسئولان غربگرا است. 

وی با تاکید بر اینکه کار در حوزه دفاعی و نظامی هزاران بار پیچیده‌تر از حوزه غیر نظامی است اما ما در این حوزه ها کار نکرده ایم و الا ما کشور فقیری نیستیم و منابع فراوانی داریم‌اظهار داشت: باید همانگونه که در بخش نظامی با کار جهادی به موفقیت رسیدیم در سایر بخش ها نیز با پیروی از این همین الگو مشکلات را حل کنیم. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی آمریکا عملیات روانی پهپاد جنگ سردار حاجی زاده پهپاد آمریکایی ناو آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد

فرماندۀ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانوادۀ معظم سردار سرلشکر پاسدار شهید «محمد هادی حاجی‌رحیمی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرماندۀ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه پاسداران با خانوادۀ معظم سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد هادی حاجی رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار طی سخنانی ضمن تجلیل از مجاهدت های سردار شهید محمد هادی حاجی رحیمی، او را شخصیتی بزرگ، متین، آرام و گمنام برشمرد و گفت: شهید حاجی رحیمی با اینکه گمنام بود اما فرمانده‌ای موثر بود که برای رضای خدا کار می کرد و همزمان به درجات دنیوی و اخروی نیز رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بیان مجاهدت‌های شهید حاجی رحیمی افزود: او در کنار تمامی فعالیت‌های کاری، خادم خانوادۀ معظم شهدا بود و تمام تلاش خود را برای رسیدگی و مراقبت از خانوادۀ شهدا مصروف ساخت و مزد زحمات و جهاد خویش را گرفت و در نهایت خود نیز به قافله همرزمان و شهدای عزیز پیوست.

سرلشکر سلامی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع)در باب مقام شهید که می فرمایند" وَیَقُولُ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ اَنَاَ خَلیفَتُهُ فی اَهْلِهِ وَ مَنْ اَرْضاهُمْ فَقَدْ اَرْضانی وَ مَنْ اَسْخَطَهُمْ فَقَد اَسْخَطَنی" گفت: خداوند می فرماید من جانشین شهید در خانواده او هستم، هرکس رضایت آن‌ها را جلب کند رضایت مرا جلب کرده و هرکس آن‌ها را به خشم آورد مرا به خشم آورده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه فقدان شهید برای خانواده او سخت است اما خداوند وعده داده که جانشین شهید در خانه او خواهد شد، تأکید کرد: به عقیده بنده اجر صبر خانواده معظم شهدا بر این مصیبت، کمتر از شهادت نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این دیدار از زحمات خانواده معظم شهید حاجی رحیمی تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است؛ رژیم صهیونسیتی ۱۳ فروردین ماه امسال در جنایت آشکار علیه جمهوری اسلامی ایران با حمله به کنسولگری ایران در دمشق موجب شهادت سرداران «محمدرضا زاهدی» و «محمدهادی حاجی‌رحیمی» و پنج تن از همراهان شد.

پس از این جنایت، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی مواضعی که در جنایت تروریستی علیه مستشاران ایرانی مشارکت داشتند را با پهپادها و موشک‌ها هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود