Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:39:35 GMT

۱۰ پروژه عمرانی و فرهنگی در قشم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۴۶۲۴

۱۰ پروژه عمرانی و فرهنگی در قشم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان قشم عملیات اجرایی کلنگ‌زنی دامپروری صنعتی هفت هزار راسی بز باسعید با اعتباری بالغ بر ۲۰۵ میلیارد ریال و مساحت ۶۰هزار متر مربع آغاز شد.

افتتاح روکش راه‌های شهرستان به طول۲۳کیلومتر و گازرسانی خانگی به شهر درگهان و روستای هلر به طول یکصد کیلومتر از دیگر پروژه‌های افتتاحی در شهرستان قشم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آسفالت معابر روستای رمکان به طول ۲۲هزار مربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و سایت پرورش میگوی شمس الدین سفاری لافتی با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال و مساحت ۱۴۸هکتار با حضور استاندار هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین افتتاح پست ۶۳ کیلوولت سیستان به نمایندگی از سه پروژه شرکت برق منطقه ای هرمزگان، مدرسه ۱۲ کلاسه متوسطه دوره دوم ابن سینا درگهان، شبکه‌های برق فشار قوی، متوسط و ضعیف و مرکز خدمات جامع سلامت حضرت زینب (س) در این سفر افتتاح شد.

افتتاح پارک خطی ژئوپارک با مساحت ۹ هزار متر مربع از دیگر پروژه‌ها است که در ششمین روز از هفته دولت در شهرستان قشم به بهره برداری رسید.

کد خبر 4705443

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح پروژه های آب و برق قشم فریدون همتی استانداری هرمزگان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج عید غدیر خم استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با تعریض خط کندروی شرقی بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در منطقه ۲۱ و اجرایی شدن طرح تحکیم بزرگراه آزادگان بار ترافیکی این منطقه کاهش یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بزرگ‌ترین شهرهای جهان ۲۰۲۴ بر اساس جمعیت و مساحت
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان