Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:45:49 GMT

«من ستایش هستم» به گالری کاما رسید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۴۶۹۲

«من ستایش هستم» به گالری کاما رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری کاما، آثار نقاشی ستایش ناصر آبادی هنرمند اوتیسمی که با الهام از عروسک هایش خلق شده اند در نمایشگاهی با عنوان« من ستایش هستم» در گالری کاما به نمایش در می آید.

این نمایشگاه از ۸ تا ۱۳ شهریور در گالری کاما برپا می شود و در آن ۱۶ تابلوی نقاشی با تکنیک اکرلیک از این هنرمند اوتیسمی برای نخستین بار به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستایش ناصری درباره آثارش گفت: من ستایش هستم دختری با چشمانی باز و بسته در خواب و بیداری، من ستایش هستم دختری که لب دریا با ماهی‌ها سرگرم است و موج دریا روی موهایش نشسته است، من ستایش هستم دختری که در کودکی با عروسک‌هایش وقت می‌گذراند، همان عروسک‌هایی که شدند بهانه خلق فرم، خط و رنگ. من ستایش هستم دختری که در شهر پر آشوب به صداهای سرگردان خوب گوش می‌دهد، من ستایش هستم دختری که برروی لب‌هایش حرف هایی است و در حرفهایش معنایی.

مونا خوش اقبال مدیر گالری کاما که از چهارسالگی مربی نقاشی ستایش ناصری بوده و با آموزش نقاشی راه را برای رشد خلاقیت این کودک مبتلا به اوتیسم باز کرده است، درباره  او گفت: ستایش در جهان رنگی فارغ از نقد و توجیه، بی نیاز از اینکه دیگران درباره اش به چه می اندیشند و من از او چه می خواهم زندگی می کند. او قانونی دارد که خودش وضع می کند «قانون ستایش»؛ ستایش با وجود تمام تفاوت هایش از کودکی، سرسختانه همانند قهرمانی بر تمام مشکلات پیروز می شود چنان می درخشد که در برابر آثارش سر تعظیم فرود می آورم.

نمایشگاه «من ستایش هستم» از ۸ تا ۱۳ شهریور در گالری کاما برپاست علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک ۴۴ طبقه دوم مراجعه کنند.

کد خبر 4705448

منبع: مهر

کلیدواژه: گالری کاما اوتیسم نقاشی نمایشگاه نقاشی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سینمای مستند سریال ایرانی کارگردان تئاتر نمایشنامه خوانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان سازمان سینمایی تماشاخانه شهرزاد شبکه سه سیما تئاتر شهر خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

آینده نونیز در لیورپول شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته‌است و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

همان‌طور که در طرفداری خواندید، بارسلونا به جذب داروین نونیز علاقه نشان داده‌است و باید دید راه این مهاجم 24 ساله که با هزار امید و آرزو راهی آنفیلد شد، از لیورپول جدا می‌شود یا خیر. قرارداد نونیز با لیورپول تا 2028 اعتبار دارد.

در صفحه اینستاگرام لیورپول، تصویری از او با پیراهن لیورپول دیده نمی‌شود!

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏