Web Analytics Made Easy - Statcounter

1 کارشناس تبلیغات  توانایی طراحی و تدوین کمپین های تبلیغاتی تسلط در نوشتن سناریوی قوی و خلاق طراحی تصاویر و پست های اینستاگرام خلاق در ایده یابی و خلق تصاویر منحصر بفرد تسلط به استراتژی محتوا مانیتورینگ پیگیری و برنامه ریزی انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی توانایی تهیه گزارش از رشد و اثربخش بودن فعالیت ها توانایی تولید، ادیت و مونتاژ کلیپ های کوتاه تسلط به عکاسی 2 مسئول دفتر مدیر عامل خانم سن: بین 25 تا 35 سال مسلط به Word و Excel مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی آشنا به نرم افزار گردش مکاتبات همکاران سیستم دارای حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط با مسئول دفتر دارای روحیه کار تیمی سخت کوش جدی ترجیحاً ساکن شرق تهران متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل یا شماره فکس زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفن: 02177009563 فاکس: 02177009563 آدرس ایمیل: hr98@rahpooyanco.com وب سایت: rahpooyanco.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • ۳۱۳۰ نفر از یزد به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر