Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ( ص)درزمینه لایروبی حوضچه شرقی بندرتجاری کیش و احداث جزیره مصنوعی به امضاءرسید.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با هفته دولت و در نشست مشترك دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش و سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ( ص) تفاهمنامه همکاری میان طرفین به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نشست با حضور دکترمرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد که برای بهره برداری از چند طرح عمرانی به جزیره کیش سفر کرده بود ، برگزار شد.
تکمیل مطالعات و اجرای پروژه عملیات لایروبی حوضچه شرقی بندرتجاری کیش و احداث جزیره مصنوعی به صورت طرح وساخت (EPC) که شامل طراحی و مهندسی ساخت این جزیره مصنوعی،ساخت دایک موقت،لایروبی ، استحصال و تراکم دینامکی می باشد از جمله مفادی است که در تفاهنامه مذکور به امضا طرفین رسید.
مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه تصریح کرد: با توجه به این که کیش میزبان طرح های بزرگ و در سطح ملی است از اینرو کیفیت انجام طرح برای سازمان منطقه آزاد کیش حایزاهمیت می باشد، لذا این سازمان سعی دارد با بهره گیری از ظرفیت شرکت های مطرح داخلی گام های اساسی را در زمینه رشد و توسعه کیش و عملی نمودن ماموریت های این سازمان بردارد.
وی افزود: با اجرایی شدن این تفاهم نامه، سازمان منطقه آزاد کیش صاحب جزیره مصنوعی به ابعاد 500 هزار متر مربع می شود که برای آن کاربری های تفریحی ومسکونی در نظرگرفته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی

حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران در مراسم سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی کشور گفت: تعداد استادان برگزیده کشور نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است و اکنون  حدود ۷۰ استاد نمونه افزایش داشته است. 

وی بیان کرد: آینده پژوهشی را تا سال ۲۰۵۰ تدوین و ارسال کردیم و سازمان پژوهشی بر روی محورهایی مانند هوش مصنوعی، سوخت پاک جهت پژوهش برنامه ریزی خوبی کرده‌ایم. 

زمانیان تاکید کرد: امسال سازمان پژوهش‌ها برای گرنت‌ها جایزه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته است. ماهواره مصباح و آیات در این پژوهشگاه تولید شده است.

وی افزود: عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان و مردم کشور محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود