Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛  هادی حق شناس چهارشنبه 6 شهریور در صد و هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور حسین مهری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت معدن و شهرام غراوی نماینده مردم شرق استان برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اقتصاد کشور بانک محور است باید اهلیت سرمایه گذاران به تایید بانک ها برسد و تا آنها باید بر اساس آورده های خود در بانک ها از تسهیلات برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع تسهیلاتی که بانک صنعت و معدن طی 3 سال گذشته بصورت مستقیم و یا از طریق کارگروه تسهیل به بنگاه های اقتصادی استان پرداخت کرده 517 میلیارد تومان بوده که بر اساس توافقات صورت گرفته با مدیر عامل این بانک مقرر شد 585 میلیارد تومان تسهیلات پس از بررسی های لازم به واحد های تولیدی استان پرداخت شود.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص امکان سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن در حوزه نیروگاه برق علی آباد کتول گفت: در حال حاضر تولید برق استان 850 تا هزار مگا وات است اما مصرف استان در زمان پیک به 1200 مگاوات می رسد که با ایجاد سیکل ترکیبی در نروگاه برق علی آباد بازده کار از 30 به 50 درصد افزایش می یابد و برای این کار به سرمایه گذاری 400 میلیون یورویی نیاز است و امیدواریم بانک صنعت و معدن بتواند در این پروژه ورود نماید.

همچنین در این جلسه که مسائل چند واحد تولیدی که نیازمند سرمایه گذاری بودند مورد بررسی قرار گرفت، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت معدن اظهار کرد: منابع کشور محدود است و باید تلاش کنیم در سرمایه گذاری ها ارزش افزاده ایجاد نماییم.

حسین مهری تصریح کرد: اولویت ما توجه به سرمایه در گردش و طرح های توسعه محور در استان است و همچنین اختیارات مدیریت استان را 2 برابر افزایش داده ایم.

وی افزود: از 13 طرح در استان گلستان بازدید کردیم و تلاش می کنیم شتاب دهی طرح های جدید را افزایش دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد کشور سرمایه سرمایه گذاران صنعت و معدن نیروگاه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم