Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید محمدتقی علوی پنجشنبه در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی خان احمد باشت اظهار داشت: در حالی که سرانه فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۲ ،۳۴ سانتیمتر بود هم اکنون سرانه فضای ورزشی استان به ۸۴ سانتیمتر رسیده است.

وی بیان کرد:افزایش بودجه عمرانی حوزه ورزش به ویژه از محل اعتبارات نفت، مالیات بر ارزش افزوده عامل موفقیت در توسعه فضای ورزشی استان در سال های اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی بیان کرد: درخشش  ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های فراملی دستاورد افزایش سرانه فضای ورزشی استان بوده است.

تعداد مدال های کسب شده آسیایی و جهانی ورزشکاران استان که در سال ۱۳۹۲ ،۶ مورد عدد بود در سال ۱۳۹۷ به ۱۷ مورد رسید.

 در سال ۱۳۹۷ ،۲۲تیم از ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات آسیایی شرکت کردند در حالی که سال ۱۳۹۲ و ابتدای شروع بکار دولت تدبیر و امید ۹ تیم از ورزشکاران استان به مسابقات آسیایی اعزام شده بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تعداد طرح های عمرانی حوزه ورزش استان از سال ۱۳۹۵ تاکنون را ۹۰ طرح برآورد و افزود: تعدادی از این پروژه ها بهره برداری و تعدادی نیز در دست اجراست.

علوی از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل های مختلف مالی برای توسعه طرح های ورزشی هدایا نفت و بیست و هفت صدم درصد به استان در سال جاری خبر داد.

وی بیان کرد:هفته دولت امسال ۱۷ طرح ورزشی در این استان به بهره برداری می رسد.

علوی اظهار داشت: این طرح ها شامل ۱۰ سالن ورزشی، پنج چمن مصنوعی فوتبال و ۲ خانه جوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها ۱۴۱ میلیارد ریال بوده است.

وی ابراز داشت: با افتتاح این طرح ها ۳۴ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می شوند.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ورزشی برای ترویج ورزش همگانی و ارتقای سلامت جسمی و روحی گفت: ایجاد زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی از اولویت های دولت دوازدهم است.

حسین کلانتری افزود: باید شرایطی فراهم شود تا مردم مناطق شهری و روستایی به طور عادلانه امکانات ورزشی در اختیار داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت:  زمین چمن ورزشی خان احمد باشت با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

غلامرضا تاجگردون افزود: این طرح در فضایی به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مربع ایجاد شده است.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد یک هزار ۲۵۹  ورزشکار سازمان یافته دارد.

۸۱۴۳/۶۱۱۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد