Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@15:29:56 GMT

پاس و شهرداری حریفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۵۴۰۶

پاس و شهرداری حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، گروه بندی این دوره از مسابقات امروز چهارشنبه طی مراسمی با حضور نمایندگان باشگاه های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرعه کشی شد. 

براین اساس تیم های شهرداری و پاس به ترتیب در گروه های الف و ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفتند؛ در حالی که رقابت ها با حضور ۲۸ تیم در قالب دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری همدان در گروه یک با تیم های شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، نماینده بجنورد، فولادنوین اهواز، شهید قندی یزد، اتحاد(اوالان) کامیاران، خیبر خرم آباد، شهرداری آستارا، کاسپین قزوین، پرسپولیس گناوه، استقلال ملاثانی، مس نوین کرمان و میلاد مهر تهران هم گروه شد.

همچنین تیم پاس همدان در گروه ب با تیم های شهرداری بم، شهرداری ماهشهر، نفت و گاز گچساران، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه شد. 

لیگ دسته دوم فوتبال کشور اواخر شهریور ماه جاری آغاز می شود. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رقابت های لیگ شهرداری فوتبال همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند