Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها فرهنگ‌سازی، ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب مبنی بر تأمین نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند است، گفت: ۲۳۸ پایگاه جشن عاطفه‌ها در یزد آماده دریافت هدایای شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: جشن عاطفه‌ها امسال طی دو مرحله به‌ صورت عمومی و اختصاصی ،نمادین، از امروز پنجشنبه هفتم و فردا هشتم شهریورماه و دهم مهرماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

مشعل چی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی و افزایش نیاز دهک‌های پایین جامعه به‌ویژه مددجویان، جشن عاطفه‌های سال ۹۸ با رویکرد تحولی برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: برنامه عمومی جشن عاطفه‌ها با رویکرد تعامل و ارتباط با مراکز اقتصادی، تجاری، خیران و اصناف از ابتدای شهریورماه آغاز شده است و برنامه اختصاصی و نمادین جشن عاطفه‌ها نیز در روز‌های پنجشنبه هفتم شهریورماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، جمعه هشتم شهریورماه در مصلا‌های نماز جمعه و چهارشنبه دهم مهرماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

او گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ *، نرم‌افزار‌های کاربردی تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ اقدام کنند.

 سال گذشته نیکوکاران یزدی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان به‌ صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

انتهای پیام/ی

برگزاری جشن عاطفه‌ها در یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جذب شد که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی افزود: حدود ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

کد خبر 6093169

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد