Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شش هزار پایشگر اتوماتیک در نقاط مختلف کشور کیفیت شیکه‌های اینترنت را رصد می‌کند، گفت: به زودی آمار این پایشگرها منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: کیفیت بهتر خدمات اینترنت و شبکه ملی اطلاعات همیشه از دستورات مردم به وزارت ارتباطات بوده و تلاش زیادی برای اینکار انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : در این مدت شش هزار پایشگر اتوماتیک در نقاط مختلف کشور قرار دادیم که کیفیت شبکه ها در لحظه رصد کرده و به وزارت ارتباطات گزارش می‌کند و ما در تلاش هستیم که بر اساس این گزارش ها نواقص موجود را بر طرف کنیم. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به رغم مخالفت‌هایی که وجود دارد، تصمیم داریم این آمار را  بر خط شفاف سازی کنیم و در معرض دید همه قرار دهیم.

آذری جهرمی افزود: با ارائه این آمار رقابت خوبی بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت برای ارائه خدمات با کیفیت بهتر آغاز خواهد شد. 

کد خبر 387602

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات اینترنت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد

دریافت 126 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان از «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی منتشر شد.

کد خبر 6093009

دیگر خبرها

  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات