Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز زارع وامرزانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: طرح های قابل اجرا در روستاهای دامغان طی سال های اخیر از وضعیت رو به رشدی برخوردار بوده است که این امر به توسعه روستایی و رفع محرومیت کمک می کند.

وی به افتتاح ۲۱ طرح در هفته دولت اشاره کرد و گفت: از این تعداد طرح، هشت طرح مربوط به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع در روستاهای نعیم آباد، جزن، مومن آباد، حسینان معلمان، مجتمع سلطانیه، غنی آباد، ابوالبق و عوض آباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زارع وامرزانی ادامه داد: در این هشت طرح، یک لایروبی حوضچه، ۱۲ هزار و ۵۴۵ متر لوله گذاری و ۷۵۷ اصلاح انشعاب اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و نصب ۱۱ پمپ در ایستگاه های پمپاژ، نصب ۱۱ سامانه حفاظتی، تعویض و استانداردسازی ۷۷۹ مورد انشعاب و واگذاری ۳۲۷ انشعاب از جمله طرح های هفته دولت امسال است. 

زارع وامرزانی گفت: احداث مخزن ۴۰۰ مترمکعبی صیدآباد، احداث مخزن هوایی ۵۰ متر مکعبی روستای خورزان، احداث و راه اندازی سامانه کلرزنی مجتمع آبرسانی سلطانیه، حفر و تجهیز چاه روستای خورزان و احداث مخزن ۵۰متر مکعبی رضی آبادی از دیگر طرح های هفته دولت در دامغان است. 

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دامغان تصریح کرد: به منظور تامین نیاز آب آشامیدنی ۲ روستای دامغان، احداث شبکه توزیع شهرک روستای قوشه به طول ۹۲۲متر با اصلاح ۱۲ انشعاب و حفر و تجهیز یک چاه عمیق منظور تامین آب آشامیدنی در روستای جزن صورت گرفته است.

در سرشماری سال ۹۵ مشخص شد شهرستان دامغان ۹۴ هزار و ۱۹۰ نفر جمعیت دارد که ۷۲ هزار و ۹۲۵ نفر جمعیت شهری و ۲۱ هزار و ۲۶۵ نفر جمعیت روستایی است.

بیش از ۸۰ درصد جمعیت روستایی دامغان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح شركت آب و فاضلاب روستايی سمنان توسعه روستایی هفته دولت دامغان کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد