Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح های خدمات الکترونیک و اتصال به شبکه ملی اطلاعات در سطح ۲۳۸ روستا شامل ۱۰ روستای ازنا، ۳۹ روستای الیگودرز، بروجرد و پلدختر هر کدام ۹ روستا، خرم آباد ۲۵، دلفان ۳۰، چگنی ۵۷، دورود ۱۰، سلسله ۱۲ و کوهدشت ۳۷ روستا بهره برداری شده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۸۵ روستا تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفتند که در مجموع برای ارتقا زیرساخت مخابراتی و ارتباطی ۳۲۳ روستای استان ۹میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کاهش شکاف دیجیتالی، توسعه عدالت دیجیتالی و دسترسی به خدمات دولت الکترونیک را از اهداف اجرای این طرح ها برشمرد و گفت: اکنون درصد پوشش اپراتورهمراه اول، ایرانسل و رایتل در استان به ترتیب ۹۷.۴، ۷۹.۸۵ و ۵۲.۸۸ درصد است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان ادامه داد: در حوزه تلفن ثابت، از مجموع ۲ هزار و ۸۶۱ روستای استان ۲ هزار و ۵۷۸ روستا معادل ۹۰.۱۱ درصد دارای ارتباط هستند.

حیدری اضافه کرد: همچنین ۲ هزار و ۳۳۴ روستای استان معادل ۸۱.۵۸ درصد  تلفن خانگی ثابت دارند که خدمات دهی به ۲ هزار و ۲۹۲ روستا از طریق مخابرات، ۳۸ روستا اپراتور کوه نور و چهار روستا با های وب انجام می شود.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت الکترونیک کارآمدی دولت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول هفت کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شده که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مطرح کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • روزی به نام تلفن!