Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با تقدیر از حضور میهمانانی که در این چند روز در مریوان حضور داشتند، اظهار کرد: استان کردستان استانی فرهنگی است و نشان می دهد مردم استان روح، جسم و جانشان با فرهنگ و هنر آمیخته است.

وی افزود: اگر امروز در استان کردستان جشنواره و کنگره و همایش های مختلف برگزار می شود نشاندهنده علاقه مردم استان به فرهنگ و هنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان حضور هنرمندان سراسر دنیا در این استان را نشان دهنده وجود صفا و صمیمت میان مردم هنر دوست و مهمان نواز این استان و شهرستان مریوان دانست و از مردم مریوان برای میزبانی و مهمان نوازیشان تقدیر کرد.

مرادنیا یادآور شد: پیام این کنگره و جشنواره‌ها در استان پیام صلح و دوستی و صفا و صمیمت به مردم سراسر کشور و تمام مناطق دنیاست و امیدواریم زمینه ای فراهم شود تا با امکانات بهتر و بیشتر بتوانیم شاهد حضور مهمانان و هنرمندانی از سایر کشورهای جهان باشیم تا هم از طبیعت و هم از صفا و صمیمت مردم کرد بهره و لذت ببرند.

وی گفت: خوشحالم که بعنوان خدمتگذار مردم کردستان میزبان چنین کنگره و جشنواره هایی در استان هستم و جا دارد از برگزارکنندگان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ارشاد کردستان و مجموعه همکاران و مسوولان شهرستان مریوان تقدیر کنم چرا که برای اعتلا و توسعه کردستان قدم برمی دارند.

استاندار کردستان عنوان کرد: بنیانگذاران و بانیان برگزاری این جشنواره ها در استان را باید تحسین و تقدیر کرد.

مرادنیا خاطرنشان کرد: سعی می کنیم تمام توان مان را برای توسعه زیرساختهای استان کردستان و شهرستان مریوان بگذاریم و بودجه بیشتری به مریوان اختصاص دهیم تا شرمنده مردم مریوان و مهمانان این جشنواره نباشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که کردستان به عنوان پایتخت نوروز ایران به مردم کشور معرفی شود و از تمامی مهمانان استانهای کشور و سایر کشورهای جهان دیگر دعوت کرد تا در جشن نوروز سال ٩٩ میهمان مردم کردستان باشند.

۴۶

کد خبر 1294325

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان تئاتر گردشگری باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال ایران و آمریکا محمدجواد ظریف حسن روحانی گردشگری بازیگران سینما و تلویزیون ایران روسیه استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه

سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه کشور، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سید ابراهیم رئیسی، در کارخانه ایران خودرو دیزل برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت