Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خرداد؛ وزیر کشور تأمین امنیت مرزها را از اصلی‌ترین اولویت‌های کاری وزارتخانه خود برشمرد و گفت: در بحث تامین تجهیزات به منظور نظارت الکترونیکی در مرزها و مدیریت انسداد آنها و همچنین تقویت نیروهای مرزی همه منابع مالی لازم از طریق صندوق توسعه ملی تأمین شده است.
دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران، افزود: هر اقدامی که در جهت امنیت هرچه بیشتر مرزها باشد در دستور کار وزارت کشور قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحث انسداد، تامین تجهیزات و کنترل الکترونیکی مرزها و همچنین تقویت نیروهای مرزی، منابع لازم از طریق صندوق توسعه ملی تأمین شده است.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو مناطق امن مرزی است، افزود: تامین امنیت مرزهای شرق و غرب کشور اصلی‌ترین اولویت امنیتی وزارت کشور است.
وزیر کشور همچنین درخصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بر ضرورت فعالیت کامل و هماهنگ سامانه‌های مربوط تأکید کرد و گفت: اتصال سامانه‌ها تا پایان امسال در یک زمان‌بندی مشخص به صورت جدی پیگیری می‌شود که با این اقدام مهم، ۸۰ درصد از قاچاق کالا کنترل خواهد شد.
وی همچنین از استقرار تجهیزات فیزیکی در مبادی مرزی برای کنترل کالای قاچاق خبر داد و گفت: در یک سال آینده شاهد تحولات چشمگیر در این حوزه خواهیم بود.
وزیر کشور امروز در مراسم گرامی‌داشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در سالن اجتماعات مصلای تبریز سخنرانی می‌کند.
همچنین جلسه شورای تأمین آذربایجان شرقی به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح‌های استمرار و ارتقای وضعیت مطلوب امنیت در استان با حضور وزیر کشور برگزار خواهد شد.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین مقیسه مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، گفت: به پیشنهاد هیأت مدیره و تصویب مجمع عمومی، سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیر اعتباری (پیمانکاری - قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش سقف ضمانت‌نامه‌ها تاکید کرد: افزایش سقف ضمانت‌نامه‌های این صندوق برای صنایع کوچک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، اثربخشی خدمات صندوق را به صورت معناداری افزایش خواهد داد و نقش صندوق را در جهش تولید برجسته‌تر خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزود: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش ریسک عدم بازپرداخت تسهیلات اعطایی به نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تأمین مالی از طریق سکوهای تأمین مالی جمعی و سکوهای تأمین مالی زنجیره تأمین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود. درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل خواهد شد.

این مسؤول عنوان کرد: صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیر اعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قراردادهای واحدهای تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است.

مقیسه در پایان خاطرنشان کرد: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

کد خبر 6096958

دیگر خبرها

  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟