Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «برونو رودریگز»، وزیر خارجه کوبا، از «کریستیا فریلند»، همتای کانادا‌یی خود خواست تا در پایان دادن به تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا یاری کند. دو طرف روز گذشته -‌چهارشنبه- با یکدیگر دیدار کردند. 

کوبا یکی از وفادارترین متحدان «نیکلاس مادورو»، رئیس‌جمهوری ونزوئلا، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودریگز پس از ملاقات با فریلند در پیامی توئیتری اعلام کرد: «[در این دیدار] عنوان کردم که اقدام‌های قلدرمآبانه آمریکا علیه ونزوئلا به مردم این کشور بیشترین آسیب را می‌زند و در تضاد با قوانین بین‌المللی و فرآیند گفت‌وگو قرار دارد.»

وزارت خارجه کوبا طی بیانیه‌ای افزود که رودریگز در این دیدار خواستار آن شد که «کانادا در جهت برداشته شدن این تحریم‌ها عمل کند».

از سوی دیگر، وزارت خارجه کانادا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف توافق کردند تا مقام‌های ارشد هاوانا و اوتاوا همچنان با یکدیگر ارتباط داشته باشند و به تبادل‌نظر درباره ونزوئلا بپردازند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ونزوئلا کانادا و آمریکا کوبا و ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی طالبان با ترکیه در کابل

سرپرست وزارت خارجه طالبان با جهاد ارگین‌آی، سفیر ترکیه در کابل دیدار کرد؛ بر بنیاد خبرنامه‌ وزارت خارجه طالبان در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدام‌های مثبت در افغانستان، آغاز تجارت از طریق راه لاجورد، افتتاح نمایش‌گاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان گفت‌وگو شده است. 
سفیر ترکیه در این دیدار گفت که در آینده نزدیک ترکیش ایرلاین نیز پروازهایش را به افغانستان از سر خواهد گرفت.

پبش از این نیز امیرخان متقی در دیدار با سفیر ترکیه در کابل ضمن قدردانی بابت کمک‌های بشردوستانه مردم و دولت ترکیه گفته بود که طالبان تسهیلات لازم را به سرمایه‌گذاران ترک در افغانستان فراهم خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند