Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: یکی از مظاهر جهاد فرهنگی، اجرای طرح ناظر از سوی پلیس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی  امروز در جلسه بصیرت دینی کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در نامیدن کارکنان ناجا به عنوان "مجاهدان واقعی فی سبیل الله" گفت: رهبر معظم انقلاب در کلامشان بر تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تأکید دارند و در این چشم‌انداز، شاخصه‌های متعددی از سوی عقیدتی سیاسی ناجا استخراج، تبیین و در مسیر تحقق آن برنامه‌ریزی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راهبردهای عقیدتی سیاسی ناجا در تبیین و ترویج فرهنگ گفتمان سازی و برنامه‌ریزی‌های اجرایی تحقق پلیس در تراز انقلاب تصریح کرد: در سایه عزم و اراده فرماندهان و مدیران، همراهی و هم‌افزایی یکایک کارکنان در رسیدن به این شاخصه‌ها بسیار مهم است و باید این شاخصه‌ها به عنوان یک مطالبه همگانی در فرهنگ‌سازمانی به بهترین شکل توسعه یابد.

ادیانی از امنیت به عنوان یک نعمت باارزش الهی یاد کرد و با اشاره به نوع مأموریت‌های نیروی انتظامی در حفظ ارزش‌های دینی اظهار کرد: یکی از مظاهر جهاد فرهنگی، اجرای طرح ناظر از سوی پلیس است، چرا که با توجه به مسئولیت‌های قانونی،‌ نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های اسلامی است و بی شک یکی از این ارزش‌ها مراقبت از حفظ  حجاب در جامعه اسلامی است.

وی ترویج بی حجابی را از برنامه های دشمنان اسلام خواند و گفت:‌ در مقابله با ترفندها و تاکتیک‌های پیچیده دشمن در تخریب ارزش‌های دینی، ارتقاء بصیرت دینی و شناخت دشمن از ضروریاتی است که در تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر ارتقاء هوشیاری کارکنان ناجا تأکید شده است.

ادیانی با اشاره به آمادگی و توان مندی نیروی انتظامی در برابر هرگونه ناامنی اجتماعی به تبیین برنامه دشمنان در دور نگه‌داشتن ناجا از فعالیت جهادی در حوزه‌های ارزشی و اخلاقی اشاره داشت و اضافه کرد: با توجه به تجربه‌های پیشین در دوران مختلف انقلاب، امروزه نیروی انتظامی کاملاً هوشیار و توان مند در رصد برنامه‌های دشمنان و مدیریت پدیده‌های اجتماعی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه خدامحوری و عبد و بندگی در درگاه ایزد منان و پیوند برادری را از شاخصه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی خواند و گفت: پلیس با نگرش الهی،‌ ولایی و انقلابی همواره در محوریت رضای خدا رفتار می‌کند و خود را در برابر تکالیف الهی مسئول و پاسخگو می‌داند.

وی در پایان با اشاره به آیات الهی در نصرت الهی به مؤمنان اضافه کرد: سیره حرکت در مسیر الهی و توسل به خدای منان همواره در زندگی امام امت و شهیدان ما تجلی داشته و تمامی اعمال و رفتارشان آنان، تنها در رضایت حق‌تعالی نشات می گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود