Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری از برگزاری نخستین گردهمایی آموزشی خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی همزمان با هشت استان کشور و به ابتکار دبیرخانه رسانه‌ای خادمیاران رضوی در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محسن عسگری» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین گردهمایی فعالین رسانه ای و فضای مجازی استان گلستان با همکاری نهادهای مختلف در گرگان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون خادمیاری خبر و رسانه آستان قدس رضوی در گلستان افزود: این گردهمایی برای نخستین بار در کشور با هدف؛ آموزش خبرنویسی خادمیاران رسانه ای آستان قدس در گلستان و فعالین رسانه ای در استان با حضور یکی از اساتید برجسته و بومی استان گلستان برگزار خواهد شد.


وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف کانون خبر و رسانه آستان قدس رضوی در گلستان این است که با همکاری نهادهای مختلف، خادمیاران خبر و رسانه و همچنین فضای مجازی استان را در حوزه های گوناگون، اعم از خبر، گزارش، بخش چند رسانه ای و شبکه های اجتماعی، گرافیکی و سایر عرصه های دیگر آموزش داده تا این آموزش در جهت نشر سیره رضوی و اهل بیت (علیهم السلام) در رسانه ها و فضای مجازی به کارگیری شود.


عسگری افزود: این دوره آموزشی روز (شنبه 9 شهریور) از ساعت 16 الی 19 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان واقع در بلوار شهید کلانتری، انتهای شهرک جهاد کشاورزی برگزار می شود.


مدیر کانون خبر و رسانه آستان قدس رضوی در گلستان خاطر نشان کرد: در پایان این دوره آموزشی گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان داده می شود.


 

پایان پیام/643

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت شیراز استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد روز جهانی مسجد شبستان یزد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان آستان قدس رضوی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و رضا گلشن مهرجردی مدیرکل امور مستعدان و آینده‌سازان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است.
 
این گردهمایی نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان بصورت برخط برگزار خواهد شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند جهت دریافت لینک جلسه به آی دی @yamahdi313_2 در پیام رسان ایتا و بله پیام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد