Web Analytics Made Easy - Statcounter

موفق‌ترین استارتاپ گردشگری به شرکت‌های بزرگ‌تر واگذار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گلبان سیستم، سامانه جی دی اس که در طی یک سال گذشته با بیش از ۳۰۰ هتل بزرگ کشور و ۵۰ آژانس اصلی کشور شروع به همکاری نموده و در نوع خود یکی از موفق‌ترین استارت آپ های حال حاضر کشور هست، سامانه و تشکیلات گرداننده مرکزی این سیستم را به‌طور کامل واگذار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی مدیر اجرایی این مجموعه دلیل واگذاری این مجموعه را در بالاترین سطح موفقیت، بزرگ شدن یک‌باره وعدم تناسب بزرگی مجموعه جی دی اس با ظرفیت شرکت و هیئت‌مدیره مربوطه ازیک‌طرف و از طرف دیگر ابراز تمایل شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ‌تر درگیر با صنعت گردشگری برای اکتساب مالکیت این سامانه عنوان کرد.

وی در خصوص امکان ایجاد هرگونه اختلالی در کار هتل‌ها و آژانس‌ها در این سامانه عنوان کرد، مراحل واگذاری به صورتی حرفه‌ای انجام خواهد شد و با توجه به اینکه کل تیم مدیریت و پشتیبانی فنی به همراه سامانه منتقل می‌شود، امکان هرگونه اختلال را منتفی دانست.

(تلفن هماهنگی و بازدید ۰۲۱۸۸۵۶۹۳۴۹)

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراخوان مزایده فروش استارتاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید