Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی گفت: اگر جامعه، جوان ما با قرآن انس بگیرند بسیاری از این توطئه های ثانیه ای دشمن نقش بر آب می شود چرا که قرآن مسیر زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (پنج شنبه 7 شهریور) در مراسم هجدهمین جشنواره ملی «جبرئیل امین» که به منظور تجلیل از 243 حافظ کل قرآن کریم موسسه قرآنی فرهنگی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: راه روشن زندگی را قرآن به ما نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز فارس با تاکید بر اینکه شهدا به تاسی از قرآن در راه خداوند جهاد کردند و اکنون روزی خوار درگاه خداوند هستند، اظهارداشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیانیه بسیار مهم و استراتژیک گام دوم را صادر کردند که در آن به خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی توجه شده است و در مسیر انقلاب به این سه مورد نیاز داریم.

 

وی با اشاره به اینکه در این مسیر باید تربیت نیروی انسانی، فعال، هوشیار و بصیر یکی از کارهای راهبردی است که باید آن اجرایی شود، اضافه کرد: انقلاب بر آمده از دین و ایجاد شده توسط یک عالم دینی، نیاز به نیروهای انسانی بصیر دارد.

 

رئیس رسانه ملی در فارس با تاکید بر اینکه این این موسسه از دل یک روستا برآمده و به یک چهره بزرگ در کشور مبدل شده است، تاکید کرد: 300 شبکه ماهواره ای و هزاران کانال اینترنتی در تلاش هستند دین، امید و آگاهی ما را از ما بگیرند و راه نجات و نسخه حیات بخشی که می تواند ما را از این توطئه ها نجات دهد، انس، تدبر با قرآن و تاسی به این کتاب آسمانی است.

 

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که اگر جامعه، جوان ما با قرآن انس بگیرند بسیاری از این توطئه های ثانیه ای دشمن نقش بر آب می شود چرا که قرآن مسیر زندگی است، یادآور شد: امروز احساس می شود تدبر در قرآن و انس و تاسی به این کتاب الهی، بعد از 40 سال سربلندی و افتخار نیاز است.

 

وی با اشاره به اینکه این موسسه بدون توجه به سختی راه از دل یک روستا و در یک خانه کاهگلی کار را به محض اینکه پیام رهبری را دریافت کردند، آغاز می کنند، اضافه کرد: در ادامه این مسیر نیازمند توجه به قرآن و نیازمند موسسات قرآنی همچون «بیت الاحزان» هستیم و لازم است از سوی مسئولین توجه بیش از پیشی به این موسسات شود تا در سال های آینده بیش از 243 نفر را تربیت کنند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شیراز استان بوشهر هفته دولت روز جهانی مساجد ماه محرم بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مسجد روزنامه عزاداری محرم موسسه بیت الاحزان موسسه قرانی بیت الاحزان صدا و سیمای مرکز فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند