Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:53:05 GMT

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ساری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۶۴۵۵

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ساری برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با بهره‌برداری از پروژه های عمرانی ، خدماتی و زیربنایی در هفته دولت امسال ، برنامه گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران و با همکاری استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و فرمانداری و شهرداری ساری برگزار شد. 

در این مراسم علاوه بر شرکت کارکنان ادارات ، معاونان سیاسی و عمرانی استاندار مازندران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عبدالحمید عبدالاحد از علما و روحانیون استان مازندران در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ماحصل و نتیجه خون شهدایی است که در رخدادهای مختلف سیاسی و مذهبی ریخته شد.

وی افزود: هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و به شهادت رسیدن رجایی و باهنر از اعضای دولت آن زمان تنها بخشی از خون های ریخته شده در مسیر پایداری و شکوفایی انقلاب اسلامی است. 

 عبدالاحد ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و ترور شخصیت ها از جمله این تلاش ها است . 

وی با اشاره به اینکه چراغ نظام جمهوری اسلامی بعد از گذشت چهار دهه همچنان روشن است، گفت: شهیدان رجایی و باهنر در مسیر شهادت گام برداشتند تا به ما بیاموزند در سایه قرآن ، عترت و ولایت و متوسل شدن به همبستگی و اتحاد تداوم زندگی با شرافت و محترمی را تضمین می کنیم.

حجت الاسلام عبدالاحد برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر را حاوی پیام هایی عنوان کرد و افزود : مردم با حضور پرشور در این مراسم نشان می دهند که با وحدت و همبستگی نمی گذارند که دشمنان و منافقان به این نظام آسیبی بزنند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این مراسم گفت : با وقوع حادثه ترور و شهادت رجایی و باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ دفتر تاریخ جمهوری اسلامی با یک حادثه تلخ پُر شده است. 

حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود: نظام ما در طول این مدت شهدای ترور زیادی داد که رجایی و باهنر از جمله این شهدا هستند . 

وی ادامه داد : با توجه به وقوع این حادثه ، هشتم شهریور به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است و از این طریق یاد شهدای ترور کشور و ۱۰۶ شهید ترور مازندران گرامی داشته می شود.

برنامه های هفته دولت امسال در مازندران با حضور استاندار و دیگر مسئولان استان بر سر مزار شهدا آغاز شد و در این مدت حدود ۹۰۰ پروژه با صرف  ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال بهره برداری است . 

۲۰۹۶/۱۸۹۹ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت مازندران هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)

به مناسبت شهادت امام صادق(ع) اجتماع مهاجرین افغانستانی مقیم مشهدمقدس با حضور مسئولین دولتی جمهوری اسلامی ایران در حسینیه هراتی ها برگزار گردید.

در این مراسم فرهاد روحانی، فعال فرهنگی و بلوکیان؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین سازمان ملی مهاجرت جمهوری اسلامی ایران پیرامون شخصیت امام صادق(ع)، اوضاع و احوال فلسطین و طرح و برنامه ریزی برای مهاجرین افغانستانی مقیم به ایراد سخن پرداختند.

بعد از این مراسم، عاشقان اهل بیت جهت عرض تسلیت محضر امام رضا(ع) رهسپار حرم مطهر رضوی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد