Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ در آستانه قرعه‌کشی مرحله گروهی چمپیونزلیگ می‌گوید بعید است تیمهای انگلیسی امسال هم بتوانند مثل سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا یکه‌تازی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه برگزاری قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابتهای امسال لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، قهرمان سال گذشته رقابتها می‌گوید بعید به نظر می‌رسد تیمهای انگلیسی امسال هم بتوانند مثل سال گذشته در لیگ قهرمانان یکه‌تازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سال گذشته هم فینال لیگ قهرمانان و هم فینال لیگ اروپا فینال‌هایی تمام‌انگلیسی بود. شاگردان یورگن کلوپ در فینال چمپیونزلیگ موفق شدند با پیروزی بر تاتنهام جام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

 

 

کلوپ اما در آستانه قرعه‌کشی امروز گفت:" گروه‌های امثال خیلی جالب خواهد شد. من اصلا نمی‌دانم امسال کدام تیم قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود. ما امسال به اندازه سایر تیمها شانس داریم. من معتقد نیستم ما یعنی تیمهای انگلیسی امسال هم بتوانند در لیگ قهرمانان یکه‌تازی کنند".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" بعید می‌دانم هیچوقت سید دویی به این سختی و با وجود این همه تیم قوی وجود داشته باشد. واقعا جالب است. همه تیمهای سید 2 در واقع باید در سید 1 باشند. ولی موضوع این است که در سید 1 به اندازه کافی جا نیست".

 

کلوپ در ادامه گفت:" وضعیت سید 3 هم همینطور است. بعید می‌دانم تا حالا هیچوقت سید 3 لیگ قهرمانان به این سختی و با این همه تیم پرقدرت بوده باشد. حتی سید 4 هم همینطور. فکرش را بکنید تیمی مثل لایپزیش در سید 4 است. وای!".

 

کلوپ در ادامه به قدرت تیمهای بوندس‌لیگایی اشاره کرده و گفت:" بایرن بالاخره پریشیچ و کوتینیو را خرید و این برایش کمک بزرگی خواهد بود. به ترکیب دورتموند نگاه کنید و آنوقت بگویید ما از آنها قوی‌تر هستیم. واقعا خارق‌العاده است. آنها راحت می‌توانند 5 تغییر در ترکیب‌شان داشته باشند".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" تیمهای باکیفیت زیادی امسال در چمپیونزلیگ هستند. یوونتوس، پاری سن ژرمن. تیمهایی که هر اتفاقی بیفتد برایش راه‌حل دارند. رئال مادرید؟ فکر می‌کنید آنها بی‌خیال شده‌‌اند؟".

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و بایرلورکوزن در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگا روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

لورکوزن که از هفته‌ها پیش قهرمانی خود را در آلمان قطعی کرده است در بیرون از خانه دست به آتش‌بازی زد و توانست یک پیروزی پر گل را به نام خود ثبت کند.

شاگردان ژابی آلونسو در روزی که سرمربی محبوب خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند در این مسابقه حاکم مطلق توپ و میدان بودند و بُرد بی حرف و حدیثی را به دست آوردند تا ثابت کنند شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در بوندس‌لیگا بودند.

گرانیت ژاکا، پاتریک شیک، ازکوئیل پالاسیوس، جرمی فریمپونگ و ویکتور بونیفیس گلزنان لورکوزن در این مسابقه بیرون از خانه بودند و هوگو اکیتیکه تنها گل اینتراخت فرانکفورت را به ثمر رساند.

با این اوصاف، رکورد شکست ناپذیری تیم ژابی آلونسو به ۴۸ بازی رسید. آن‌ها تقریبا یک سال است که در هیچ دیداری طعم تلخ باخت را نچشیده اند.

لورکوزن در ۴۸ بازی اخیر خود به ۴۰ برد و ۸ تساوی رسیده است. آن‌ها در طول این روند طلایی خود، ۱۳۴ گل زده‌اند.

در تاریخ لیگ‌های معتبر اروپایی (حداقل ۱۰ لیگ معتبر) ففط بنفیکا از نظر شکست نخوردن در بازی‌های متوالی با باشگاه لورکوزن برابری می‌کند.

بنفیکا بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ در ۴۸ بازی متوالی در همه رقابت‌ها مغلوب نشد.

شاگردان ژابی آلونسو می‌توانند با سپری کردن یک بازی دیگر بدون باخت از این رکورد تاریخی هم عبور کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!