Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@21:06:26 GMT

لمپارد: چلسی با وجود محرومیت برای CL آماده است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۶۸۱۲

لمپارد: چلسی با وجود محرومیت برای CL آماده است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی می‌‌گوید با وجود ممنوعیت نقل و انتقالاتی این تیم، چلسی در بلندمدت به درخشش در لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه برگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی می‌گوید ممنوعیت دو دوره‌ای این تیم از حضور در بازار نقل و انتقالات، رقابت در چمپیونزلیگ امسال را برای این تیم دشوارتر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی لمپارد می‌گوید چلسی مصمم است با داشته‌های خود تا حد ممکن در این رقابتها موفق عمل کند.

 

 

لمپارد در این باره گفت:" لیگ قهرمانان امسال برای ما چالش بزرگی است. ما با دشواری‌های ممنوعیت از حضور در نقل و انتقالات روبرو هستیم و شرایط خودمان را می‌دانیم. اما این نباید مانع از تلاش ما در این چالش بزرگ باشد و ما تمام سعی‌مان را برای موفقیت در لیگ قهرمانان خواهیم کرد".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" لیگ برتر به نظر من رقابت خیلی جدی‌ای است و دو تیم اول این لیگ یعنی منچسترسیتی و لیورپول در حال حاضر از بهترین تیمهای دنیا هستند. من معتقدم تیمهای انگلیسی در حال حاضر قدرت زیادی دارند و من امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد. چون این شرایط به نفع ما و لیگ برتر انگلیس خواهد بود".

 

 

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو

چلسی با قیمتی که برای لوکاکو تعیین کرده عزم خود را برای فروش مهاجم بلژیکی‌اش جزم کرده است.

طرفداری | چلسی آماده است روملو لوکاکو را با 38 میلیون پوند در تابستان پیش‌رو بفروشد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از چلسی به رم پیوست. چلسی اکنون روی مهاجم بلژیکی خود برچسب قیمتی گذاشته و هر تیمی که خواهان اوست می‌تواند با 38 میلیون پوند او را به خدمت بگیرد. این بند بخشی از توافق خصوصی با ایجنت‌های لوکاکو است و برای هر باشگاهی، نه فقط رم، قابل استفاده است.

لوکاکو در این فصل از مسابقات سری آ آمار 12 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده و در مجموع او در این فصل برای جالوروسی 20 گل و 4 پاس گل داده است تا فصل بسیار خوبی را با پایتخت‌نشینان ایتالیا کسب کند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • محرومیت سنگین در انتظار هافبک استقلال
  • سانچو و ماتسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و چلسی دور از اروپا
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم