Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@16:02:35 GMT

ضرورت ثبت شرکت و برند با ثبت بازرگان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۶۹۰۴

ضرورت ثبت شرکت و برند با ثبت بازرگان

امروزه با توجه به گسترش روزافزون بخش اقتصادی و تخصصی شدن مشاغل نیاز به انجام اصلاحات اقتصادی برای برقراری تعادل میان دولت و بازار بیش‌ از پیش احساس می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موسسه حقوقی ثبتی بازرگان، این امر ضرورت کوچک‌تر شدن دولت و کاهش دخالت آن در امور اقتصادی را بیش‌ از پیش آشکار می‌کند تا از این طریق فرصت بیشتری در اختیار بازار آزاد برای پی‌ریزی شرایط رقابتی سالم در مکانیزم عرضه و تقاضا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که در بالا نیز بدان اشاره شد شکل‌گیری نظام اقتصادی پویا و توسعه محور تنها بر پایه وجود یک بخش خصوصی رقابتی و کارآمد امکان‌پذیر خواهد بود.

موضوع مهمی که نباید در رابطه با بخش خصوصی از آن غفلت کرد، ساماندهی شرکت‌ها و فعالان این بخش در راستای بهبود نظارت در جهت افزایش کارایی آن‌ها می‌باشد. بدین ترتیب ثبت شرکت می‌بایست در یک روند قانونی و بر پایه مقررات خاصی انجام شود.

چگونگی روند ثبت شرکت:

در کشور عزیز ما اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری مرجع ثبت شرکت‌ها می‌باشد. شرکت‌ها بسته به زمینه و شرایط کاری در قالب‌های گوناگونی مانند شرکت‌های سهامی، شرکت‌های تضامنی، شرکت‌های نسبی، شرکت‌های با مسئولیت محدود و غیره قابل ثبت می‌باشند.

اگرچه در نگاه اول ثبت شرکت کار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما این امر حساسیت‌ها و پیچیدگی‌های تخصصی مرتبط با خود را شامل می‌شود. بدون در نظر داشتن دانش کافی در این زمینه در جریان طی مراحل ثبت شرکت با مشکلات و موانعی روبه‌رو خواهید شد که این سبب فرسایشی شدن روند ثبت شرکت و درنتیجه دلسردی شما خواهد شد.

به همین دلیل مراکز تخصصی و حرفه‌ای برای ارائه خدمات ثبت شرکت تأسیس‌شده‌اند که مراحل ثبت شرکت را بدون نقص و در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد.

بهره‌گیری از خدمات مراکز ثبت شرکت همچون موسسه حقوقی ثبتی بازرگان باعث آسودگی خیال شما و صرفه‌جویی در زمان می‌شود. همچنین این اطمینان را به شما می‌دهد که کلیه مراحل ثبت شرکت به‌درستی و بدون ایراد انجام‌ شده است.

چرا ثبت برند؟

ثبت برند در اغلب کشورهای پیشرفته امری جدی و ضروری محسوب می‌شود که یکی از مواردی است که بیشترین متقاضی را در اکثر کشورهای جهان از جمله ایران دارا می‌باشد. شاید این سوال در ذهن شما شکل‌ گرفته باشد که چرا ثبت برند تا این حد مهم و ضروری است؟

در پاسخ باید گفت ثبت برند یا علامت تجاری نه‌فقط مهم بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود چرا که علاوه بر ارتقا امتیاز و جایگاه شرکت، این اطمینان را ایجاد خواهد کرد که افراد و شرکت‌های دیگر هرگز نخواهند توانست تا از نام تجاری شما برای دستیابی به اهداف خود سوءاستفاده کنند و مالکیت آن در انحصار شما قرار خواهد گرفت. در واقع ثبت برند باعث می‌شود تا برند شما در زیر چتر حمایت‌های وسیع قانونی قرار گیرد و پس از ثبت برند خواهید توانست با خیالی راحت در راستای تبلیغ برند خود گام بردارید.

ثبت تغییرات شرکت:

شما فقط یک‌بار برای ثبت شرکت خود اقدام می‌کنید اما شاید بارها نیاز داشته باشید تا در شرکت خود تغییراتی بدهید. منظور از تغییرات شرکت‌ها، آن دسته از تغییرات و تصمیمات مربوط به شرکت است که توسط مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق‌العاده یا در جلسات هیئت‌مدیره و بر اساس برخی از ضرورت‌ها انجام می‌شود و سبب ایجاد وضعیت جدیدی در شرکت خواهد شد.

. برخی از انواع تغییرات در شرکت‌ها شامل مواردی همچون نقل‌وانتقال سهام، تغییر آدرس شرکت، تغییر در سرمایه شرکت نظیر کاهش و یا افزایش سرمایه شرکت، الحاق به موضوع فعالیت و یا تغییر موضوع فعالیت شرکت، ورود و خروج شرکا، ثبت شعبه شرکت، انحلال شرکت و غیره می‌باشد. این‌گونه تغییرات در شرکت، مطابق قانون تجارت بایستی به ثبت برسد و برای ثبت آن‌ها نیاز به تدوین و تنظیم صورت‌جلسه است.

ثبت تغییرات در پروسه معمولی به مدت ۱۰ روز کاری زمان می‌برد، هزینه ثبت تغییرات بسته به تعداد صورت‌جلسات، نوع تغییراتی که می‌خواهد اعمال شود و نوع شرکت متغیر است. همچنین این موضوع متأثر از محتوا و مواردی که در روزنامه رسمی منتشرشده نیز می‌باشد.

اما باید این نکته را مدنظر داشته باشید که ثبت تغییرات در سایت و پیگیری شخصی آن پروسه‌ای طولانی خواهد شد. تسریع این امر می‌توانید به شرکت‌های ثبتی مانند موسسه حقوقی ثبتی بازرگان مراجعه کنید چرا که اقدام از طریق این شرکت‌ها سرعت انجام و رسیدگی به پرونده را بسیار بالا خواهد برد. همچنین در صورت هرگونه ابهام و سوال در زمینهٔ ثبتی قادر خواهید بود تا با مشاورین حرفه‌ای و باتجربه ما تماس بگیرید تا گام‌به‌گام در تمامی مراحل ثبت تغییرات شرکت، شما را همراهی کنند.

مؤسسات برتر برای ثبت شرکت و ثبت برند:

مؤسسات بسیاری در ایران برای ارائه خدمات ثبت شرکت، ثبت برند، کد اقتصادی و اخذ کارت بازرگانی و ... تأسیس‌ شده‌اند اما بی‌تردید یکی از بهترین و معتبرترین مؤسسات در ایران، موسسه حقوقی– ثبتی بازرگان است که با ۱۳ سال سابقه یکی از مؤسسات برجسته در این زمینه است.

موسسه حقوقی ثبتی بازرگان متشکل از متخصصین با تجربه و وکلا کارکشته خود را موظف می‌داند تا در کلیه امور ثبتی و حقوقی در اسرع وقت پاسخ گوی ابهامات و سؤالات شما تا اتمام کامل روند ثبت به‌صورت تمام‌وقت باشد.

از جمله خدمات دیگر این موسسه می‌توان به خدماتی نظیر اخذ رتبه مشاور و اخذ رتبه پیمانکاری و همچنین خدمات حقوقی نظیر مشاوره حقوقی، داوری و وکالت در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده اشاره کرد.

جهت ارتباط با ثبت بازرگان می‌توانید به سایت موسسه به آدرس sabtebazargan.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۰۲۱۸۸۳۲۳۲۷۴ - ۰۹۱۲۰۲۱۳۳۹۳ تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت برند ثبت شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 

سرفصل های دوره:
تکنیک های ساخت هویت و شخصیت برند
تکنیک های انتخاب نام و شعار برند
تکنیک های طراحی لوگو و هویت سازمانی برند
تکنیک های طراحی تجربه برند
تکنیک های برندسازی شخصی
تکنیک های برندسازی محصولات خدماتی
تکنیک های برندسازی محصولات لوکس
تکنیک های طراحی کمپین های تبلیغاتی برند
به همراه کارگاه های عملی و حضوری ساخت برند

 آغاز دوره از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت پذیرش در این دوره محدود است.با شرکت در این دوره ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تنها با ۴٪ کارمزد، دریافت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: 
02122277111
02122225139
09909081006


www.iranbrandacademy.com

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)