Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت یک بامداد امروز (۷ شهریور) در بلوار جانبازان واقع در بزرگراه امام حسین (ع) پائین تر از بیمارستان سینا رخ داد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه، ۲ راکب موتورسیکلت پس از برخورد با خودروی برلیانس و ۲ سرنشین این خودرو نیز به علت از دست دادن تعادل و برخورد با دیواره و گاردیل حاشیه جاده جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: طبق بررسی های بعمل آمده ۵۰ درصد مقصر این حادثه راکب موتورسیکلت به خاطر تغییر مسیر ناگهانی و ۵۰ درصد نیز راننده خودروی برلیانس به خاطر سرعت بیش از حد مجاز تعیین شده بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بزرگراه بلوار جانبازان واقع در بزرگراه امام حسین(ع) به خاطر شیب طولی خطرناک یکی از حادثه خیزترین نقاط شهری استان به شمار می رود، از عموم شهروندان خواست تا در این محور با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۳۴ نفر در معابر درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست داده اند که البته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش داشته است.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خودرو پلیس تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظهر امروز برخورد یک دستگاه سواری تارا و یک دستگاه پراید به مرکز فرماندهی عملیات پلیس استان اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در محور بویین میاندشت به الیگودرز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: متأسفانه در این حادثه ۴ نفر فوت و ۳ نفر مجروح شدند.

وی افزود: علت تصادف نیز توسط کارشناسان پلیس راه عدم رعایت حق تقدم سواری پراید اعلام شده است.

کد خبر 6096620

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت