Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر سیرجان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر  اظهار داشت: در بازی فردا با تیمی جنگنده و سختکوش بازی داریم، وینگو بگوویچ چهار سال است که با این تیم کار می کند و امیدوارم در دیدار های بعدی نتیجه خوبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بگوویچ: تیم سایپا را به خوبی آنالیز کرده ایم/ می‌توانیم امسال پدیده لیگ برتر باشیم

او در ادامه افزود: تیم ما نسبت به فصل گذشته ۱۷ بازیکن خود را از دست داده اما تیم خوبی را تشکیل داده ایم.بگوویچ در فوتبال کشورمان سابقه زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص ورزشگاه این نارنجی پوشان بیان کرد: سال گذشته ورزشگاه خوبی را در اختیار نداشتیم اما امسال زمین قوامین کیفیت خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: رونمایی از چهره اصلی تیم‌ها در نقل و انتقالات تابستانی/ کدام باشگاه‌ها سود بردند؟

او در پایان تصریح کرد: فهرست تیم ما کامل شده و بازیکن جدیدی را به تیممان اضافه نمی کنیم، در مورد انتقال سایپا به کرج باید مدیریت اظهار نظر کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران