Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:48:42 GMT

حرم منور رضوی سیاهپوش می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۷۷۸۰

حرم منور رضوی سیاهپوش می‌شود

در آستانه ماه محرم و صفر، پرچم گنبد و پوشش حرم منور رضوی تعویض و سیاهپوش می‌شود. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، پرچم گنبد و پوشش ضریح و گلدسته‌های حرم مطهر رضوی در مراسمی معنوی با حضور خادمان بارگاه امام رضا(ع) و هیئت‌های مذهبی و عموم زائران تعویض می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشریح ویژه‌برنامه‎های جشن عید غدیر در حرم رضویبانوی جوان رومانیایی در حرم رضوی به دین اسلام مشرف شدتمهیدات شهری برگزاری دعای عرفه در محدوده حرم رضوی اعلام شد

این مراسم فردا بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در صحن جامع رضوی تعویض خواهد شد و این پرچم تا سوم ربیع (سه روز پس از شهادت امام رضا(ع)) بر بالای بارگاه منور رضوی برافراشته خواهد بود.

این مراسم طبق یک سنت هرساله در آستانه ماه محرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41347/P1494/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی