Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، دانشجویان را بخش عظیمی از نخبگان کشور دانست و گفت: هر کجا ناکامی، شکست و عقب‌نشینی داشته‌ایم، به علت ضعف و فقدان نیروهای ارزشی و انقلابی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج ظهر امروز در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره طرح ولایت در مسجد الزهرا(س) دانشگاه فردوسی مشهد، ضمن اشاره به موفقیت امام خمینی(ره) در رقم زدن پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: هر کجا توفیقی داشته‌ایم به برکت سرمایه انسانی و نیروهای متدین انقلابی بوده است و هر کجا ناکامی، شکست و عقب‌نشینی داشته‌ایم، به علت ضعف و فقدان نیروهای ارزشی و انقلابی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقاط ضعف کشور به علت فقدان نیروی جهادی و انقلابی است

وی افزود: در بسیاری از نقاط که مدیر متدین و تربیت یافته نداشته‌ایم و یا ضعیف بوده‌اند، مشکلات بر ما چیره شده است و اگر ضعف فرهنگی، اقتصادی، دیپلماسی خارجی، اجتماعی و تولید علم داریم به علت ضعف سرمایه های انسانی و فقدان نیروهای ارزشمند، جهادی و دانشمند انقلابی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج با تأکید بر ضرورت تداوم تربیت و آموزش، تعالی علم و  اخلاق برای تحقق زمینه سازی تمدن مهدوی اظهار کرد: طرح ولایت شروع فعالیت و تحول تمدن‌ساز باید شود و لذا نقش‌آفرینی دانشجویان برای پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب و ظهور امام عصر(عج) بدون تربیت نیروی انسانی امکان ندارد.

وی افزود: اگر امروز توفیقات دفاعی، امنیتی و صنعتی را در دنیای استکبار شاهد هستیم بواسطه تربیت نیروی انسانی، رشد علم و دانش است و راهکارهای تسخیر دنیا جز از منظر تربیت نیروی انسانی امکان ندارد.

نقش‌آفرینی دانشجویان برای پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب

سردار سپهر تصریح کرد: از منظر آمریکا راهکارهای مهار دنیا و اسلام، آموزش به عنوان نبرد حیاتی در میدان های مبارزه جامعه جهانی است و طی دو سال 700 هزار نفر در مؤسسات بین‌الملل آمریکا از تمام دنیا آموزش دیده‌اند که 1500 نفر آن از ایران بوده‌اند.

وی افزود: در کشورهای استکباری اگر دانشحو را بورس می کنند برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز تفکر استکباری و مهار اسلام است.

پیشانی اقدامات دشمن با کشورهایی که ارتباطات سیاسی ندارد، دیپلماسی آموزشی است

جانشین رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: در سال 94 هیئت دانشگاهی آمریکایی وارد ایران شد و گفته پیشانی اقدامات ما با کشورهایی که ارتباطات کامل سیاسی نداریم، دیپلماسی آموزشی است و این رابطه را با چین، میانمار و کوبا ادامه داده‌ایم و امروز نوبت ایران است.

وی افزود: با ورود تربیت یافتگان این نوع مکتب آموزش به حکمرانی کشور نیازی نیست آمریکا با ما جنگ داشته باشد چراکه عوامل خود را در بدنه حکمرانی کشور فرستاده است.

سردار سپهر با بیان اینکه در سال 2014 میلادی حدود 10 هزار نفر دانشجوی ایرانی در آمریکا مشغول به تحصیل شده‌اند گفت: رئیس جمهور سابق آمریکا بعد از توافق وین گفت می توان در ایران از طریق دو مسئله مبادلات تجاری و دانشجویی، ساختار و ماهیت را تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل موفقیت استکبار جهانی نفوذ در دانشگاه و تربیت نیروی انسانی است افزود: افتخار داریم که حوزه و دانشگاه مقابل جریان استکباری با تربیت نیروی انسانی طراز انقلاب اسلامی ایستاده است و دانشجویان حاضر با شروع حرکت بزرگ سرنوشت ساز باید امام سایر دانشجویان در راه حق و تکثیر نسل دانشجویان انقلابی باشند.

دشمن در پی تغییر ساختار ایران از طریق مبادلات تجاری و دانشجویی

جانشین رئیس سازمان بسیج اظهار کرد: امروز دشمن اعلام کرده که برای حاکمیت مطلق باید اهدافی از جمله تسلط بر انرژی و ذخایرنفتی غرب آسیا، تآمین امنیت اسرائیل، توسعه فرهنگ لیبرال دموکراسی در میان مسلمانان، مقابله با بنیادگرایی اسلامی، تغییر ژئوپلتیک در غرب آسیا را به نتیجه برساند و این اهداف بدون آشتی یا تسلیم شدن ایران و همراهی ایران امکان ندارد و کلید تحقق این اهداف مذاکره با ایران است.

وی افزود: اگر مشاهده می شود که رئیس جمهور آمریکا رسما التماس دارد که با شخصیت های ایران ملاقات کند به همین دلیل است که از آمریکاستیزی ایران ممانعت کنند و این یعنی فروریختن ارکان انقلاب و تفکر انقلابی و تضعیف اسلام انقلابی.

دشمن به دنبال تغییر رفتار و اراده نخبگان کشور است

سردار سپهر تصریح کرد: دشمن می‌گوید باید در پی فروپاشی اصل ولایت فقیه در ایران بود و اعلام می کند، بدون نظام ولایت فقیه می‌توان پذیرفت که جمهوری اسلامی تغییر ماهیت داده و برقراری روابط ممکن خواهد بود.

وی ضمن تأکید بر تبعیت از ولایت فقیه برای دستیابی به پیروزی افزود: دشمن به دنبال تغییر ذهن و اراده و رفتار رهبری، مسئولان و مردم است و این تغییر رفتار ایران تابع نخبگان، حکمرانان و مردم است.

جانشین رئیس سازمان بسیج، دانشجویان را بخش عظیمی از نخبگان کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر حوزه و دانشگاه می خواهد به تکلیف عمل کند باید در تعالی دینی و بصیرتی اساتید و دانشجویان تلاش کنند.

وی افزود: باید مدل و سازوکار تربیتی به صورت مجازی برای تمام دانشجویان و برای تداوم اموزش طرح ولایت برقرار کنیم، چراکه نیازمند تربیت نخبگان برای مدیران آینده و آینده کشور هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان

در دیدار ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی با سرکنسول کشورمان در جمهوری خودمختار نخجوان توسعه همکاری‌های مرزی بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، خالد جنگجو، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با سرکنسول کشورمان در جمهوری خودمختار نخجوان آذربایجان که به منظور بررسی زمینه‌های توسعه همکاری‌ها، مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان و راهکارهای مربوط به تسهیل تردد کامیون‌های حامل کالا و زوار اربعین برگزار شد، اظهار کرد: توسعه و تسهیل مناسبات گمرکی برای هر دو طرف مهم است.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی افزود: توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی بدون روان‌سازی و بهبود شرایط گمرکی میان دو طرف امکان‌پذیر نیست.

عزیز منصوری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان نیز در این دیدار به پیگیری‌های مستمر برای برگزاری نشست‌های مشترک گمرکی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های تأثیرگذار در مبادلات تجاری اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از زائران خارجی اربعین حسینی از مرزهای آذربایجان‌غربی به کربلا عازم شدند که بیش از دو هزار نفر از این زائران از اتباع جمهوری آذربایجان بودند.

کد خبر 748721

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان