Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@02:55:14 GMT

ربوده شدن ۵۰ نفر در حمله به روستایی در نیجریه

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۷۸۲۵

ساعت24-افراد مسلح با حمله به روستایی در شمال غربی نیجریه بیش از ۵۰ نفر از جمله زنان و کودکان را ربودند.

 افراد مسلح سه‌شنبه شب با حمله به روستای «وورما» در ایالت کاتسینا واقع در شمال غربی نیجریه، بیش از ۵۰ نفر از جمله تعدادی از زنان باردار و کودکان را ربودند.

پلیس نیجریه می‌گوید که تعداد ربوده‌شدگان ۱۵ نفر است اما ساکنان روستای مذکور تعداد ربوده‌شدگان را بسیار بیشتر اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، الحاجی موسی که دو دختر وی در میان ربوده‌شدگان است می‌گوید که بیش از ۱۰۰ فرد مسلح به روستا حمله کرده و از همه طرف تیراندازی می‌کردند.

وی افزود که عملیات ربایش افراد حدود سه ساعت طول کشید و حال آنکه کسی جرأت اقدام علیه آدم‌رباها را نداشت.

به گفته او دستکم ۵۳ نفر از جمله چند زن باردار، نوزاد و کودک ربوده شده‌اند و مهاجمان از برخی ساکنان روستا مبالغ مالی جهت آزادی فرزندانشان درخواست کرده‌اند.

پلیس ایالت کاتسینا می‌گوید که ۱۵ زن ربوده شده بودند اما ۱۰ نفر از آن‌ها پس از درگیری پلیس با مهاجمان آزاد شدند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت

 سرهنگ  علیرضا دلیری گفت: در شب گذشته طی تماس شهروندی از شهرستان ایرانشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه موتور سیکلت خود را اعلام می‌نماید که بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی به محل اعزام و طرح مهار در سطح شهرستان و محور‌های مواصلاتی به اجرا در آمد.

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دو نفر بصورت مسلحانه موتورسیکلت یک شهروند را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری می‌شوند در اقدام اولیه و در رصد اطلاعاتی یکی از سارقان مسلح را که دارای سوابق متعدد سرقت بود را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

 که در نهایت طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه کمتر از یک ساعت از وقوع سرقت سارق مسلح را در یکی از محلات دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کاربرده در این سرقت یا سرقت‌ها همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه کارآگاهان پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کرد.

????سرهنگ "دلیری " در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند