Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:13:46 GMT

چاه آب تَنگه سُنگُر کشار وارد مدار شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۸۱۶۳

چاه آب تَنگه سُنگُر کشار وارد مدار شد

به گزارش خبرنگار مهر، میرهاشم خواستار ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: این پروژه شامل بازسازی و تجهیز چاه تنگه سنگر ، بازسازی ۵.۵ کیلومتر خط انتقال و نصب ترانس و تابلو برق می باشد که با هزینه ای برابر با ۵.۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و ۵۹۵۰ نفر از ساکنان مجتمع کشار از این پروژه بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی ترین مقام دولت در شهرستان خمیر  در ادامه به افتتاح چند پروژه عمرانی در بخش مرکزی این شهرستان اشاره کرد و بیان نمود: دبیرستان شش کلاسه سیدالشهداء کشار با ۷۰۷ مترمربع زیربنا و مساحت ۳۰۰۰ مترمربع با اعتباری برابر با ۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که شش کلاس درس، آزمایشگاه، سالن اجتماعات و دفتر اداری را شامل می شود.

وی همچنین یادآور شد: دبستان دکتر شریعتی آرابی نیز در پنج کلاس درس با زیربنای ۱۶۹ مترمربع در مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با اعتباری برابر ۵میلیارد و ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

خواستار با بیان اینکه در سالجاری پروژه های آموزشی دیگری نیز در بخش کشار به بهره برداری خواهد رسید ، تصریح نمود:در حال حاضر دو دبستان شش کلاسه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در روستای کشار در حال احداث می باشد که در دهه فجر سالجاری آماده و به بهره برداری خواهند رسید.

این مسئول در خصوص افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای دریخا نیز گفت:این زمین ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی و سکوی تماشاچی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال با اعتبارات ملی ساخته شده است.

گفتنی است دیدار با مردم روستای دریخا  و بررسی مشکلات آنان از دیگر برنامه های فرماندار در پنجمین روز از هفته دولت در بخش مرکزی خمیر بوده است.

کد خبر 4705779

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بندرخمیر هفته دولت هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان