Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی که به مناسبت تجلیل از دستگاه‌های برتر استان قزوین در عرصه خدمت رسانی برگزار شد، افزود: امسال به همراه جمعی از مسئولان استان به مناسبت هفته دولت در مرقد مطهر حضرت امام و مزار شهدای هفت تیر و شهید رجایی حضور یافته و در ادامه به دیدار برادر بزرگ مرحوم شهید رجایی در منزلشان رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی اضافه کرد:این اقدام بسیار پسندیده و زیبایی بود و به مدیران استان توصیه می کنیم که به این سنت نیکو تداوم ببخشند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر قزوین در جشنواره سراسری شهید رجایی، گفت:من در این جشنواره به نمایندگی از تمامی دستگاه‌های اجرای استان حضور یافته و تقدیرنامه و لوح تقدیر را از رییس جمهوری دریافت کردم.

زاهدی افزود:استان قزوین در بحث رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی با کسب نمره ۸۸ از ۱۰۰ رتبه اول را به دست آورد که باید از زحمات تمامی مدیران و دستگاه‌ها در این زمینه تقدیر کرد.

وی گفت:البته این موضوع نباید ما را به وضع موجود غافل کند و مدیران باید تا رسیدن به نقطه ایده آل در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی