Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:29:42 GMT

دستگیری عاملان تیراندازی در سنندج

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۸۱۹۲

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از محلات سنندج که شامگاه گذشته ششم شهریورماه به وقوع پیوست، ساعاتی بعد از حادثه خبر داد.

عبدالله فاتحی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 10 دقیقه بامداد از طریق مرکز 110 کلانتری 15 شهر سنندج در جریان تیراندازی در یکی از محلات سنندج قرار گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مرد 57 ساله‌ای عنوان کرد به همراه برادرم در منزل پدری بودیم که توسط برادر زنم که کرمانی بود به دلیل اختلاف خانوادگی قبلی، مورد تهاجم قرار گرفتیم.

فاتحی بیان کرد: در این درگیری سرنشینان پراید که دو مرد و یک زن بودند، با یک اسلحه شکاری به سمت خانواده سنندجی تیراندازی کردند که یک زن در این حادثه زخمی و توسط اورژانس 115  به بیمارستان کوثر منتقل شد.

وی اعلام کرد: ضاربان بعد از تیراندازی با خورو پراید از محل متواری می‌شوند اما ساعاتی بعد خودرو آن‌ها توسط ماموران انتظامی در یکی از خیابان‌های سنندج شناسایی و تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: ضاربان در این تعقیب و گریز زمانی که عرصه را برخود تنگ دیدند، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت ضاربان تیراندازی و اقدام به توقف خودرو کردند، یک زن و دو مرد ضارب دستگیر و خودرو آن‌ها توقیف شد.

سرهنگ فاتحی تصریح کرد: در خودرو ضاربان دو قبضه شمشیر و کارد تبری و یک اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این درگیری یکی از ماموران انتظامی توسط ضاربان مجروح و به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی در حال حاضر مساعد است.



انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی دستگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی در جاده طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: ماموران پلیس راه "یزد-طبس" هنگام گشت زنی در جاده متوجه شدند یک دستگاه پراید به صورت مشکوک در کنار جاده و پشت تپه‌ها رها شده است. 


وی افزود: طی استعلام و بررسی‌های میدانی مشخص شد خودرو مسروقه است که بلافاصله مراتب به عوامل انتظامی اعلام شد.


 رئیس پلیس راه استان یزد افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و پراید سرقتی تحویل ماموران انتظامی اشکذر شد.

دیگر خبرها

  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز