Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،این هفته چند کارگاه و همایش خوب در اصفهان برگزار می شود و اکران فیلم روسی نیز در سینماهای اصفهان که تا پیش از این در اختیار برنامه های جشنواره فیلم بودند،آغاز شد.در ادامه بسته پیشنهادی فرهنگی برنا را برای یک پایان هفته شهریوری می خوانید:

روسی با بازی صابرابر و طنار طباطبایی

پبشنهاد اول برای سینما دوستانی است که به خاطر جشنواره کودک از نخستین روزهای اکران فیلم روسی عقب افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکران فیلم سینمایی روسی  به کارگردانی امیرحسین ثقفی در پردیس سینمایی سیتی سنتر همزمان با سینماهای کشور آغاز شده است.

در این فیلم که طناز طباطبایی، امیرآقایی، صابر ابر و میلاد کی‌مرام ‌نقش آفرینی می کنند نگاهی نو به مضامین اجتماعی دارد.

ثقفی پیش از این، «همه چیز برای فروش»، «مردی که اسب شد» و «مرگ کسب و کار من است» را ساخته است.

‌موسیقی این فیلم توسط کارن همایونفر ساخته شده و آرش قاسمی صداگذاری آن را انجام داده است. تدوین فیلم نیز توسط مستانه مهاجر صورت گرفته است.

نمایشنامه خوانی «اتاقی در هتل کالیفرنیا»برای تئاتری ها

نمایشنامه خوانی «اتاقی در هتل کالیفرنیا» به نویسندگی نیل سایمون، با سرپرستی علی همدانی رجا هشتم شهریورماه در دوسانس 18 و 20 در تالار اندیشه باهمکاری موسسه رویش مهرو جهاد دانشگاهی اصفهان اجرا می شود.

نیل سایمون نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس آمریکایی بود. او یکی از سرشناس‌ترین نمایشنامه‌نویسان جهان و نیز تاریخ برادوی بود.سایمون در سال ۱۹۹۱، جایزه پولیتزر را برای نمایشنامه «گم‌شده در یانکر» دریافت کرد. سایمون را می توان از آن دست نمایشنامه نویسانی برشمرد که با روایت تلخی های زندگی به سبک آمریکایی، تضادهای رویایی دولتمردان این کشور را با شیوه مردمانی که در آن زیست می کنند، به تمسخر گرفت.

نمایشنامه خوانی «اتاقی در هتل کالیفرنیا» به نویسندگی نیل سایمون، با سرپرستی علی همدانی رجا نیز هشتم شهریورماه رأس ساعت 18 و 20 در تالار اندیشه اجرا می‌شود.

با من بازی کن!تئاتری برای کودکان

تئاتر کودکانه با من بازی کن! تا جمعه هشتم شهریورماه در خانه کودک به روی صحنه می رود وپیشنهاد می کنم که اجراهای آخر آن را از دست ندهید.

موضوع تئاتر «با من بازی کن» پیرامون آسیب موبایل برای کودکان است و قصد دارد با زبان تئاتر پیام کنار گذاشتن تلفن همراه، بازگشت به دنیای کودکانه و لذت و اهمیت بازی با همسالان را به کودکان منتقل کند.

  بازیگران این تئاتر عبارتند از: محمدمهدی رضایی، حسنا موسوی، رکسانا رستمی، مارینا مقتدری، پانیذ کریمی، شایان شاه‌آبادی، پارسا جعفری، مایسا قاسمی، الناز حیدری، پگاه سلیمانی، بنیامین مقتدری و محمدطاها شانه ساز

تئاتر «با من بازی کن» به نویسندگی و کارگردانی غزال علی حیدری فقط تا فردا جمعه هشتم شهریورماه رأس ساعت 19:30 در خانه کودک اجرا می‌شود.

وضعیت دیگر،کارگاهی ویژه جوانان

وضعیت دیگر پیشنهاد ویژه ما و برنامه‌ای است که به بهانه روز جهانی جوان امروز پنجشنبه ۷ شهریور- ساعت ۱۷ در سالن هنرستان هنرهای زیبا برگزار خواهد شد.

در این برنامه در دوبخش از زبان خود جوانان به مسائل مربوط به آنها پرداخته می شود.

بخش اول گپ‌و‌گفتی درباره مسائل پیش روی جوانان با حضور احمدرضا کاظمی، نویسنده و طنزپرداز با موضوع تحصیلات است.سخنران بعدی در بخش اول فاطمه عادلی بازیکن تیم فوتبال زنان و باشگاه ذوب‌آهن است که ازفرصت‌های نابرابر برای جوانان می گوید.درادامه شهاب کاظمیان مدیر حقوقی شرکت رهنما ونچرز با موضوع اشتغال و کارآفرینی در این برنامه حضور خواهد داشت و در نهایت بابک بقایی، دانش‌آموخته دانشگاه مریلند آمریکا با موضوع مهاجرت بخش اول را به پایان خواهد رساند.همچنین در ادامه این برنامه در بخش دوم دکتر غلامرضا ظریفیان پژوهشگر و استاد دانشگاه در بخش آخروضعیت دیگربه گفتگو با جوانان می نشیند.

برند شو، برای کسانی که به دنبال برندشخصی هستند

کارگاه آموزشی برند شو روز شنبه 9شهریورماه ازساعت 15تا20 درپردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود.

درکارگاه آموزشی برند شو،اساتید درسه پنل آموزشی با عنوان های برندتو ایجادکن،پای حرف یه برند ودنیای پرسونال برندها طی5ساعت آموزش به ارائه مباحث پیشرفته درباره دنیای برندها می پردازند.

 پنل نخست این کارگاه با عنوان برندتو ایجادکن با حضور سید بشیرحسینی،داورعصرجدید وعضوهیئت علمی دانشگاه وپژوهشگرارتباطات و رسانه برگزار خواهد شد.درپنل دوم باعنوان پای حرف یه برند، مسعودصرامی مدیرعامل شرکت پرستیژلندایران وبنیانگذار پروژه های سیتی سنتر،شهرک سلامت و فدک به بیان تجربیات خود در زمینه برند می پردازد.درپنل سوم این همایش نیز،عادل دهدشتی پژوهشگر حوزه برند،کسب و کار وصنایع خلاق ودارای سابقه مدیریت در برندهای بزرگ کشور،دنیای پرسونال برندها را برای مخاطبان کارگاه برندشو بررسی خواهد کرد.

برای ثبت نام در همایش وکارگاه آموزشی برند شو که روز شنبه 9شهریورماه درپردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود می توانید با شماره 09138240276 تماس بگیرید و یا به درگاه اینترنتی www.Arreh.net مراجعه نمایید.

نابخشوده کلینت ایستووداز شبکه 4

فیلم سینمایی  نابخشوده به کارگردانی کلینت ایستوود پیشنهادم برای کسانی است که ترجیح می دهند در خانه بمانند و تلویزیون ببینند.این فیلم کلاسیک پنجشنبه ۷ شهریورماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی جین هکمن، کلینت ایستوود و مورگان فریمن آمده است: در سال ۱۸۸۰ در ایالت وایومینگ، زنی توسط دو گاوچران مجروح شده و از ریخت می‌افتد. کلانتر شهر تنها به جریمه کردنشان اکتفا می‌کند؛ اما دوستان زن برای کسی که بتواند انتقامش را بگیرد هزار دلار جایزه می‌گذارند. ویلیام مانی هفت‌تیرکش که کار خلاف را کنار گذاشته ولی هنوز گذشته زشتش عذابش می‌دهد، تصمیم می‌گیرد به کمک دوست قدیمی‌اش ...

هفت عادت مردمان موثر برای علاقمندان کتاب

اگر می خواهید در خانه بمانید و کتاب بخوانید و هنوز هفت عادت مردمان موثر را نخوانده اید پیشنهاد می کنم این آخر هفته این کتاب را بخوانید. آیا می‌دانستید انسان های موفق از پایان شروع می‌کنند؟ این یکی از هفت عادت انسان های موفق و موثر است. آنها با ایجاد این هفت عادت در خودشان در درازمدت می‌آموزند که چگونه موثر واقع شوند. اشتباه نکنید! مخاطبان این کتاب تنها مدیران نیستند؛ بلکه هر فردی که می‌خواهد در روابط شغلی، خانوادگی و در کل زندگی خود فردی موثر شناخته شود، باید این کتاب نوشته استفان کاوی را بخواند. با نهادینه‌‌کردن این هفت عادت در خودتان، اعتمادبه‌نفس خود را بالا برده و به خودتان و دیگران، انگیزه، خلاقیت و شادی هدیه کنید.

کارگاه گروس عبدالملکیان درشهرکتاب

اگراز علاقمندان شعر هستید،کارگاه شعر گروس عبدالملکیان در روزهای 7و8شهریورماه پیشنهاد ما برای شمااست.

شهرکتاب اردیبهشت اصفهان در تاریخ های پنج شنبه وجمعه 8و9 شهریورماه درادامه مجموعه برنامه های کارگاه شعرخود، میزبان این شاعر جوان  خواهد بود.

وی در جمع گروهی از شعرای جوان و علاقمندان به شعر و ادبیات، در دوروز به شعر خوانی و بررسی ویژگی‌های شعر و آموزش و بررسی کارگاهی شاعران علاقمند خواهد پرداخت.

 گروس عبدالملکیان فرزند محمدرضا عبدالمکیان از شاعران برجسته کشور می‌باشد که از مجموعه اشعار او"رنگ‌های رفته دنیا"،"سطرها در تاریکی جا عوض می‌کنند"و"حفره‌ها"می‌باشد.

 وی هم‌چنین برنده جایزه شعر کارنامه به خاطر مجموعه شعر پنهان،‌ جایزه کتاب سال جوان به خاطر رنگ‌های رفته دنیا و از برگزیدگان جشنواره شعر فجر و برنده سرو بلورین می‌باشد.سه‌گانه خاورمیانه،۱۳۹۷، نشر چشمه آخرین مجموعه شعری منتشرشده اوست.

ماجرای نیمروز در شبکه 3

 فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه 8 شهریورماه 20 دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می‌شود.اگر تا امروز این فیلم را ندیده اید پیشنهاد می کنم این بار تماشای آن در تلویریون را از دست ندهید.فیلم به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروه مجاهدین می‌پردازد. این درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر به‌عنوان رئیس‌جمهور توسط مجلس شورای اسلامی شدت می‌گیرند. گروه‌های ضد حکومت مانند گروه سازمان مجاهدین خلق ایران|سازمان دست به جنگ داخلی در ایران پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر و ترورهای موفق مقامات ارشد حکومت می‌زنند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات کشور و اطلاعات سپاه با همکاری هم درصدد دستگیری اعضای گروه سازمان منافقین هستند. در این میان، روابط سابق بین یکی از اعضای سپاه و زنی از اعضای گروه سازمان منافقین که درگذشته در دانشگاه همکلاسی بودند ... مهرداد صدیقیان، احمد مهران فر و مهرداد صدیقیان در فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز" ایفای نقش کرده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی جشنواره فیلم محرم مرگ برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی

حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی درخصوص اجرای آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر ارتش، اجرای عمومی آثار تولیدی، تولید آثار هنری مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده گفت‌وگو و تفاهم کردند.

به گزارش ایسنا در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش، کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی و سیامک موحدی؛ مدیر امور هنری سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش و شهرام نوشیر؛ مدیر کانون تئاتر دینی برگزار شد، مقرر شد آثار برگزیده سیزدهمین جشنواره تئاتر ارتش، که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر و جشنواره تئاتر مقاومت اجرا داشته باشند. همچنین در این جلسه قرار شد فرصتی فراهم شود تا نمایش‌های خیابانی با موضوع شهدا و مضامین مرتبط، بتوانند در پادگان‌ها و فضاهای سازمانی ارتش، روی صحنه بروند.
در سومین مورد از این تفاهم، قرار شد گروه‌های اجرای تعزیه ارتش در فضاهای نمایشی و میادین و فضاهای روباز مختص این نوع نمایش، در ایام سوگواری اجرا داشته باشند.
همکاری دو طرف برای تولید یک اثر فاخر مشترک، نیز جزو مواردی بود که در این جلسه درباره آن گفت‌وگو شد و توافقاتی نیز به عمل آمد که به زودی نام نمایش و سالن اجرای آن اعلام خواهدشد.
همچنین در این جلسه درباره حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده جشنواره «نسیم رحمت» با موضوع و نگاه مورد توافق دو طرف، گفت‌وگو شد. جشنواره «نسیم رحمت» از جمله جشنواره‌های برگزارشده توسط ارتش است که امسال هنرمندان شاخص در عرصه نمایشنامه‌نویسی در آن شرکت خواهند کرد.
 همچنین سال جاری، برای تقویت متون نمایشی و جشنواره تئاتر میثاق ۱۴، به نمایشنامه‌نویسان جوان و مطرح کشور نگارش ۲۸ نمایشنامه سفارش داده شده است.
درپایان این جلسه، گفت‌وگوهای اولیه درخصوص احیای سالن‌های ارتش برای اجرای تئاتر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک نیز صورت گرفت و ادامه آن برای بررسی سیستم، مشکلات و تحلیل بیشتر موضوع به جلسات آتی موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟