Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا سالاری در سومین شورای پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق بیت المال شهرستان ،اظهار داشت: برخورد قاطع با تخلفات در زمینه  تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی و تضییع حقوق بیت المال در دستور ویژه کار قوه قضائیه قرار دارد.

وی افزود: از آنجایی که حوزه فعالیت  شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از وقوع جرم  یک بحث عمومی و عام است ضرورت دارد همه مردم همکاری لازم با دستگاههای متولی در بحث پیشگیری از وقوع جرم و  حفاظت و صیانت از اموال عمومی و بیت المال چه در امور اراضی و چه در منابع طبیعی ،جنگلها و محیط زیست باید مشارکت داشته  باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری تاکید کرد:مجموعه قضایی شهرستان فاریاب  از اقدامات مشروع و قانونی بخش های مختلف و همچنین سرمایه گذاران حمایت می نماید

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم افزود  : انتظار می رود مردم در بحث پیشگیری از وقوع جرم باید نهایت همکاری را با مسئولین متولی امر داشته باشند  و همچنین در خصوص اراضی ملی نیز نباید اجازه فرصت طلبی را به هیچ یک از سودجویان بدهند

رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب  اظهار داشت:  همه مسئولین باید با اراده و با جدیت در بحث  کاهش جرائم و موضوع پیشگیری از وقوع جرم ورود کنند و بصورت جهادی در راستای خدمت مردم و کاهش جرائم تلاش کنند

در ادامه قاضی محمد امین امیری نژاد نکاتی را در خصوص اهمیت صیانت از حقوق بیت المال و مباحثی را در  بحث پیشگیری از جرم را مطرح کرد و در پایان سایر مدیران خواسته ها و مواضع خود پرداختند

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اموال عمومی پیشگیری از وقوع جرم حقوق سرمایه گذاران قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • ملایر چشم انتظار دور دوم انتخابات مجلس/ مشارکت چشمگیری در راه است
  • پرونده های محاکم قضایی با اجرای حدنگار کاهش می یابد
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • برخورد قاطع با متصرفان اراضی ملی در شهرستان دهلران
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه