Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌ الاسلام عیسی بزمانی اظهار داشت: عملیات محرم الحرام ۱۴۴۱ هجری قمری، با فعالیت ۸۴۵ مبلغ و مبلغه با محوریت تبیین گام دوم انقلاب و آموزش خانواده در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از مبلغین اعزامی از شهرستان‌های قم، مشهد و اصفهان هستند، افزود: علاوه بر مبلغین اعزامی از استان های مذکور، درعملیات محرم الحرام ۱۴۴۱هجری قمری، ۴۳۰ مبلغ و ۱۷۰ مبلغه مقیم استان و ۱۴۵ روحانی مستقر در نقاط محروم روستایی استان فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: عمده فعالیت مبلغان در ایام محرم الحرام ۱۴۴۱ هجری قمری، بحث اقامه نماز جماعت، برپایی گفتمان‌های دینی و سخنرانی با موضوع سبک زندگی حسینی و تفسیر قیام عاشورا، بیان احکام و پاسخگویی به شبهات دینی بر پایه دو محور تبیین گام دوم انقلاب و آموزش خانواده است.

وی بیان کرد: تبیین آموزه‌های اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی و بیان مباحثی در خصوص صرفه‌جویی درعرصه‌های اقتصادی و نقش اقتصاد مقاومتی در زندگی فردی و اجتماعی نیز بخشی از فعالیت فرهنگی مبلغان است.

بزمانی اظهار کرد: برای مقابله با هجمه‌ وسیع دشمنان در زمینه‌های فرهنگی باید شاهد حضور بیشتر مبلغان در ماه محرم باشیم و مبلغان ما باید از این فرصت بهترین استفاده را کرده و با ترویج ارزش‌های الهی، به مقابله با جنگ نرم دشمن برخیزند.

کد خبر 4705793

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب ماه محرم زاهدان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی